-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Provident Polska S.A. to lider wśród firm pożyczkowych w naszym kraju. Przedsiębiorstwo jest częścią grupy finansowej International Personal Finance (IPF) działającej w 12 krajach na całym świecie. W Polsce Provident działa od 1997 roku i oferuje szereg produktów, w tym pożyczki konsumenckie i dla firm.
Zadania i cele
Platformę zbudowaliśmy w oparciu o autorski system Edito CMS, dzięki czemu mogliśmy ją w pełni dopasować do indywidualnych potrzeb Klienta. W ramach zlecenia zaimplementowaliśmy około 40 nowych funkcjonalności, w tym: serwis informacyjny, baza dokumentów, dynamiczne formularze, ankiety, książka adresowa, newsletter, kalendarz czy „przechowalnia” (narzędzie do szybkiej wymiany plików, które przekraczają dopuszczalną wielkości załączników w korporacyjnym e-mailu).
Intranet umożliwia pracownikom wyrażanie własnych opinii, a także dzielenie się ze współpracownikami posiadaną wiedzą (forum, czat). Zyskali oni także możliwość publikowania wartościowych treści (blog). Narzędzia te sprzyjają budowaniu zaangażowania i motywacji pracowników oraz sprzyjającej atmosfery pracy.
Nowa odsłona platformy komunikacyjnej Providenta została podzielona na dwie części – serwis intranetowy dla pracowników i wewnętrzny portal dedykowany Doradcom Klienta.
W serwisie intranetowym udostępniono wyszukiwarkę pełnotekstową, która ułatwia znalezienie potrzebnych treści. Łatwa w przeszukiwaniu baza dokumentów pozwoliła na uporządkowanie i umieszczenie w jednym miejscu ważnych dokumentów, regulaminów firmowych i wzorów niezbędnych pracownikom do codziennej pracy.
Ponadto wdrożyliśmy moduł rezerwacji z pełną konfiguracją zasobów. Funkcja ta umożliwia pracownikom dokonanie rezerwacji zasobów w firmie (np. salek konferencyjnych, pokoi hotelowych czy szkoleń).
Dzięki wysokiej skalowalności platformy Edito CMS, aplikacja sprawnie obsługuje blisko 9 tysięcy użytkowników.
Główne korzyści dla Klienta
- Znaczna oszczędność czasu,
- redukcja kosztów związanych z korespondencją wewnątrz firmy (mniejsza ilość zużywanego papieru),
- wzrost zaangażowania pracowników,
- usprawnienie komunikacji między pracownikami,
- wsparcie pracy działu HR,
- profilowanie informacji dla wybranych grup pracowników,
- budowanie marki pracodawcy.