Pobierz poradnikWiedza, która zwiększa sprzedaż - Twój przewodnik po skutecznym e-learningu

Nowoczesna platforma komunikacyjna dla Provident

Provident Polska S.A. to lider wśród firm pożyczkowych w naszym kraju. Przedsiębiorstwo jest częścią grupy finansowej International Personal Finance (IPF) działającej w 12 krajach na całym świecie. W Polsce Provident działa od 1997 roku i oferuje szereg produktów, w tym pożyczki konsumenckie i dla firm.

Zadania i cele

Platformę zbudowaliśmy w oparciu o autorski system Edito CMS, dzięki czemu mogliśmy ją w pełni dopasować do indywidualnych potrzeb Klienta. W ramach zlecenia zaimplementowaliśmy około 40 nowych funkcjonalności, w tym: serwis informacyjny, baza dokumentów, dynamiczne formularze, ankiety, książka adresowa, newsletter, kalendarz czy „przechowalnia” (narzędzie do szybkiej wymiany plików, które przekraczają dopuszczalną wielkości załączników w korporacyjnym e-mailu).

Intranet umożliwia pracownikom wyrażanie własnych opinii, a także dzielenie się ze współpracownikami posiadaną wiedzą (forum, czat). Zyskali oni także możliwość publikowania wartościowych treści (blog). Narzędzia te sprzyjają budowaniu zaangażowania i motywacji pracowników oraz sprzyjającej atmosfery pracy.

Nowa odsłona platformy komunikacyjnej Providenta została podzielona na dwie części – serwis intranetowy dla pracowników i wewnętrzny portal dedykowany Doradcom Klienta.

W serwisie intranetowym udostępniono wyszukiwarkę pełnotekstową, która ułatwia znalezienie potrzebnych treści. Łatwa w przeszukiwaniu baza dokumentów pozwoliła na uporządkowanie i umieszczenie w jednym miejscu ważnych dokumentów, regulaminów firmowych i wzorów niezbędnych pracownikom do codziennej pracy.

Ponadto wdrożyliśmy moduł rezerwacji z pełną konfiguracją zasobów. Funkcja ta umożliwia pracownikom dokonanie rezerwacji zasobów w firmie (np. salek konferencyjnych, pokoi hotelowych czy szkoleń).

Dzięki wysokiej skalowalności platformy Edito CMS, aplikacja sprawnie obsługuje blisko 9 tysięcy użytkowników.

Główne korzyści dla Klienta
  • Znaczna oszczędność czasu,
  • redukcja kosztów związanych z korespondencją wewnątrz firmy (mniejsza ilość zużywanego papieru),
  • wzrost zaangażowania pracowników,
  • usprawnienie komunikacji między pracownikami,
  • wsparcie pracy działu HR,
  • profilowanie informacji dla wybranych grup pracowników,
  • budowanie marki pracodawcy.
     

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Wypełnij formularz lub zadzwoń: +48 22 24 41 777
×

Klienci o nas