-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Dyduś to polska firma, która od 1994 roku działa w branży artykułów dla niemowląt. Marka oferuje swoim klientom wysokiej jakości produkty w przystępnych cenach, dbając jednocześnie o ich kolorowy i atrakcyjny design. Dyduś za swoje najważniejsze zadania stawia wspieranie rodziców i troskę o prawidłowy rozwój dzieci.
Zadania i cele
Atrakcyjna oferta, realizowana polityka konsumencka i duża aktywność spowodowały dynamiczny wzrost popularności marki i rozwój samej firmy. W związku z tym konieczna stała się potrzeba rozszerzenia kanałów komunikacji z odbiorcami na te najbardziej popularne. Wybór klienta padł na social media, które pozwalają nie tylko na bezpośredni kontakt z klientami ale także na budowanie wizerunku marki oraz dostarczanie angażujących treści.
Na podstawie zgromadzonych informacji i spostrzeżeń stworzyliśmy dla Dydusia strategię komunikacji social media.
Prace nad projektem rozpoczęliśmy od analizy konkurencyjnych fanpage’y na Facebooku – nie tylko polskich, ale i zagranicznych. W ten sposób poznaliśmy przyzwyczajenia konsumentów, tematy, które ich angażują i dominujące trendy.
Razem z Klientem nakreśliliśmy najważniejsze założenia profilu – charakter, język komunikacji, zakresy tematyczne. A następnie wprowadziliśmy w życie wszystkie ustalenia. Zajęliśmy się prowadzeniem fanpage’a – przygotowywaniem treści, podejmowaniem interakcji z użytkownikami oraz promocją.
Główne korzyści dla Klienta
- Zdobycie 10 000 zaangażowanych fanów w ciągu 6 miesięcy od startu projektu,
- Specjalistyczny zespół przygotowujący treści na fanpage,
- Budowanie zaangażowania odbiorców profilu,
- Pozyskiwanie aktywnych fanów.