-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Krakowski Bank Spółdzielczy jest liderem wśród polskich banków spółdzielczych, czego potwierdzeniem jest ponad 115-letnia tradycja. KBS oferuje nowoczesne produkty i usługi bankowe oraz ubezpieczeniowe, zarówno dla osób indywidualnych, jak i podmiotów gospodarczych, rolników, instytucji, czy jednostek administracyjnych.
Zadania i cele
Dla Krakowskiego Banku Spółdzielczego wdrożyliśmy funkcjonalną platformę e-learningową, z której korzysta blisko 500 pracowników. Dzięki niej pracownicy KBS skutecznie podnoszą swoje kwalifikacje, co przekłada się na wysoką pozycję Instytucji wśród banków spółdzielczych.
Aplikacja umożliwia kompleksowe szkolenie w zakresie BHP oraz przeprowadzanie kursów produktowych.
Przy budowie platformy wykorzystaliśmy autorski system, Edito e-learning. Wdrożyliśmy szereg standardowych funkcjonalności, które dostosowaliśmy do potrzeb Klienta. Szkolenia dla pracowników KBS przygotowywane są zgodnie ze standardem SCORM. Zaimplementowaliśmy także liczne dedykowane moduły takie, jak np. Profil koordynatora, przeznaczony dla osób zarządzających zespołami.
Konstrukcja platformy pozwala użytkownikom komunikować się ze sobą w czasie rzeczywistym, co pomaga w budowaniu kultury organizacyjnej sprzyjającej dzieleniu się wiedzą.
W ramach prac przeprowadziliśmy instalację platformy na serwerze Klienta.
Główne korzyści dla Klienta
- Funkcjonalna platforma e-learningowa,
- łatwy dostęp do umieszczonych na platformie treści,
- intuicyjne środowisko pracy,
- szkolenia zgodne ze standardem SCORM,
- nowoczesna forma podnoszenia kwalifikacji pracowników.