Pobierz poradnikWiedza, która zwiększa sprzedaż - Twój przewodnik po skutecznym e-learningu

Platforma intranetowa dla Gedeon Richter

Gedeon Richter Plc. jest jedną z największych firm farmaceutycznych w Europie. Głównym celem firmy jest dostarczanie społeczeństwu nowoczesnych leków, które gwarantują wysoką jakość leczenia. Przedsiębiorstwo dysponuje rozległą siecią sprzedaży i dystrybucji na Węgrzech, w krajach należących do Wspólnoty Państw Niepodległych oraz w Europie Wschodniej. Poza Unią Europejską dociera do Stanów Zjednoczonych, Japonii oraz na Wschód.

Zadania i cele

Na zlecenie Gedeon Richter Marketing Polska przygotowaliśmy i wdrożyliśmy rozbudowany system intranetowy.

Platforma intranetowa stanowi przede wszystkim bogate źródło informacji dla pracowników. Publikowane są w nim newsy z branży oraz informacje wewnętrzne, czyli np.: informacje o nowych pracownikach, aktualności firmowe czy artykuły edukacyjne itp.

Łatwa w przeszukiwaniu baza dokumentów pozwoliła na uporządkowanie i umieszczenie w jednym miejscu ważnych dokumentów, regulaminów firmowych i druków niezbędnych dla pracowników. Intranet otworzył pracownikom możliwość wyrażania własnych opinii (komentarze, forum, oceny), a także dzielenia się wiedzą (możliwość zamieszczenia przez użytkowników plików, prezentacji, materiałów szkoleniowych, ciekawych artykułów).

Wdrożona przez Ideo platforma intranetowa została zintegrowana z już funkcjonującym intranetem. Oparcie systemu o Edito umożliwia rozbudowę o kolejne moduły.

W strefie „lifestyle” znajdziemy ciekawe dodatki, które zachęcają do odwiedzenia intranetu „po godzinach”. Są to m.in. mapa polecanych miejsc, gdzie użytkownicy sami dodają punkty na mapie, katalog przepisów kulinarnych współtworzony przez pracowników, giełda ogłoszeń czy kalendarz wydarzeń kulturalnych uzupełniany przez samych pracowników.

Nowa platforma intranetowa została zintegrowana z dotychczas istniejącym intranetem, w którym znajdują się przede wszystkim informacje o produktach oraz struktura organizacyjna pracowników. Dzięki wprowadzeniu nowego, spójnego wyglądu graficznego praca w obu częściach intranetu jest przyjemna, a przejście pomiędzy dwoma systemami jest praktycznie niezauważalne.

Intranet wdrożony został w oparciu o system Edito, dzięki któremu możliwa jest łatwa jego dalsza rozbudowa, a redaktorzy, w zależności od przydzielonych uprawnień, mogą w prosty i intuicyjny sposób aktualizować treści w nim zawarte.

W ramach późniejszej rozbudowy system został rozszerzony między innymi o wewnętrzną platformę e-learningową.

Główne korzyści dla Klienta
  • Modułowa budowa ułatwiająca rozbudowę portalu w przyszłości,
  • spójny wygląd graficzny z dotychczasowym systemem intranetowym Klienta,
  • integracja zespołu,
  • wzrost zadowolenia pracowników,
  • usprawnienie zarządzania firmą,
  • wsparcie dla działu HR,
  • baza wiedzy nt. pracowników oraz bieżącej działalności Klienta.
  • usprawnienie komunikacji wewnętrznej.

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Wypełnij formularz lub zadzwoń: +48 22 24 41 777
×

Klienci o nas