-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Wolters Kluwer Sp. z o.o. zapewnia dostęp do informacji, dedykowanego oprogramowania i rozwiazań m.in. dla branży zdrowotnej, finansowej, prawnej, compliance. Swoje rozwiązania oferuje profesjonalistom, którzy chcą jeszcze skuteczniej i wydajniej prowadzić swoje biznesy.
Zadania i cele
Wolters Kluwer potrzebował systemu, za pomocą którego mógłby zbierać informacje o swoich klientach oraz o wystawionych dla nich ofertach, zawierajacych produkty elektroniczne firmy. Do nas należało zaprojektowanie i wdrożenie platformy, za pomocą której handlowcy mogą przetwarzać oferty pobrane z Salesforce, edytować i wysyłać do klientów. Wdrożony system łączy się z wieloma systemami zewnętrznymi, m.in.: z ERP SAP, BORG oraz WK Store.
System wspiera pracę handlowców na całym świecie.
Dla oddziału Klienta w Polsce (dla którego zrealizowaliśmy już wcześniej wiele projektów) stworzyliśmy ścieżkę, która usprawnia i przyspiesza pracę handlowców. Oferta pobrana z Salesforce (CRM w chmurze) trafia do dedykowanej platformy, którą dostosowaliśmy do potrzeb pracowników. Jednym z etapów wspomnianej wcześniej ścieżki jest formularz ofert, za pomocą którego mogą definiować produkty. Następnie handlowcy załączają skan podpisanej przez klienta oferty lub wysyłają mu link do Landing Page oferty do akceptacji. W ten sposób cały proces ofertowania przebiega bardzo sprawnie i szybko.
Główne korzyści dla Klienta
- Uporządkowany proces ofertowania,
- Szybka i sprawna edycja oraz wysyłka,
- Oferta połączona jest ze wszystkimi potrzebnymi systemami,
- Wystarczy tylko akceptacja przygotowanej oferty.