-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Wiodącym profilem działalności grupy kapitałowa Farmacol jest dystrybucja leków oraz artykułów medycznych, które trafiają do aptek i szpitali na teranie całej Polski. Przedsiębiorstwo istnieje od 1990 roku. Od czerwca 1999 roku spółka notowana jest na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zadania i cele
Portal o tematyce zdrowotnej Rodzinazdrowia.pl został wykonany na zlecenie grupy kapitałowej Farmacol. Centralnym elementem strony startowej jest slider prezentujący artykuły o tematyce zdrowotnej.
Witryna została podzielona na 6 działów tematycznych – „Zdrowie”, „Rodzina”, „Uroda”, „Dieta”, „Trening” oraz „Seks i życie intymne”. Artykuły opisane są słowami kluczowymi – tagami, dzięki którym następuje ich dopasowanie do preferencji użytkowników. Pozwala to na prezentowanie internautom w pierwszej kolejności tematów ich interesujących.
W serwisie wdrożyliśmy liczne narzędzia ułatwiające interakcje pomiędzy jej użytkownikami m.in. Pytania do Specjalistów. Internauci mają możliwość zadawania pytań Profesjonalistom oraz oceniania ich wypowiedzi.
Ważnym elementem nawigacyjnym serwisu jest wyszukiwarka pełnotekstowa, która działa w oparciu o silnik Elastic Search. Zaimplementowaliśmy również mapę interaktywną, za pomocą której można wyszukać Specjalistę. Wyniki wyszukiwania można filtrować według specjalizacji oraz miejsca świadczenia usług. Ponadto na stronie głównej znajduje się moduł polecający specjalistów w najbliższej okolicy.
Wykonaliśmy portal o tematyce zdrowotnej z wyszukiwarką pełnotekstowa w oparciu o silnik Elastic Search, modułem kampanii reklamowych oraz z różnymi strefami dostępu.
W ramach zlecenia stworzono strefy z ograniczonym dostępem, które wymagają logowania (serwis umożliwia logowanie poprzez profil Facebook) oraz różnią się od siebie w zależności od typu konta użytkownika, tj. Odbiorca, Lekarz, Farmaceuta i Inny specjalista.
Rejestracja Profesjonalisty przebiega dwuetapowo. Dopiero po weryfikacji oraz akceptacji konta przez administratora portalu użytkownik zyskuje dostęp do dedykowanych mu zasobów i funkcjonalności. Są to m.in. możliwość udzielania odpowiedzi jako Specjalista, uzupełnienia własnego profilu czy zarządzania kalendarzem w ramach zarejestrowanych w portalu przychodniach i gabinetach.
Moduł kampanii reklamowych wspomaga tworzenie i publikowanie reklam, w formie banerów. Na etapie projektowania kampanii reklamowej istnieje możliwość zdefiniowania jej kluczowych elementów np. położenie na stronie, grupę docelową, okres wyświetlania czy limit kliknięć. Zespół redakcyjny ma również dostęp do kreatora konkursów, który ułatwia budowanie lojalnej społeczności wokół marki.
Serwis wdrożony został w technologii Responsive Web Design, która umożliwia komfortowe korzystanie z niego na urządzeniach mobilnych.
Obecnie w serwisie dostępnych jest już:
- 58 615 zweryfikowanych punktów medycznych
- 11 098 produktów medycznych
- 9 446 zweryfikowanych Specjalistów
Główne korzyści dla Klienta
- Nowoczesny, funkcjonalny i przyjazny użytkownikom serwis internetowy,
- Wzmocnienie świadomości marki,
- Skuteczne narzędzie interakcji z potencjalnymi klientami,
- Intuicyjny w obsłudze panel administracyjny.