-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Targi Kielce jest jednym z liderów na polskim rynku organizacji targów. Dysponują w sumie 90 000 m2 powierzchni wystawienniczej. Rocznie w wydarzeniach organizowanych przez firmę bierze udział blisko 280 tys. osób, w tym goście z ponad 60 państw na świecie. Targi Kielce stanowią 1/3 udziału w rynku targowym w Polsce.
Zadania i cele
Projekt obejmował stworzenie portalu, który pozwala na intuicyjną prezentację oferty targowej firmy oraz dostarcza wiele narzędzi marketingowych wspierające promocję wydarzeń targowych. Główną funkcjonalnością wdrożoną na stronie jest kalendarium wydarzeń targowych, podzielony na wydarzenia i konferencje. O skali projektu mówi migracja treści, która objęła ponad 17 tys. stron i aktualności.
Portal obsługuje ok. 150 stron wydarzeń targowych w ramach jednej edycji targów.
Ważne dla Klienta funkcje kalendarium:
- Funkcja replikacji - pozwala na tworzenie nowej edycji wydarzenia targowego wraz z możliwością replikacji wskazanych zestawów danych z wydarzenia.
- Funkcje zestawu danych – pozwalające na użycie tych samych zestawów danych np. kontaktów, partnerów do innego wydarzenia.
Klient ma możliwość budowania odrębnych stron w ramach organizowanych wydarzeń. Każda z nich tworzona jest w wybranym szablonie graficznym z dostępnymi gotowymi funkcjami. Jeśli wydarzenie jest międzynarodowe, specjalny mechanizm tworzenia tłumaczeń struktury stron i relacji pomiędzy nimi wyświetla treści w danej wersji językowej.
W projekcie wdrożyliśmy również następujące funkcjonalności:
- Program targów – moduł połączony jest z planerem targowym oraz możliwością tworzenia list prelegentów
- Lista wystawców – zintegrowany z planerem targowym i planem targów i hal. Klient ma możliwość definiowania wizytówek wystawców i wyświetlania ich na liście i na mapie targowej
- Plan targów i hal – bazujący na imporcie map svg do panelu CMS, jest połączony z listą wystawców
- Multimedia – zestawy mediów dla danego wydarzenia targowego
- Możliwość rejestracji i założenia konta użytkownika (jako zwiedzający lub dziennikarz)
- Dedykowane formularze – Klient może tworzyć specjalne formularze rejestracji, oraz formularze zamówień usług dla wystawców
Atrakcyjnym rozwiązaniem dla wystarców jest również kreator stoisk 3D, dzięki któremu zaprojektują od podstaw własne stoisko targowe. Istnieje możliwość określenia wymiarów oraz dodawania poszczególnych elementów, w tym całej konstrukcji i wyposażenia.
Główne korzyści dla Klienta
- Nowoczesna i funkcjonalna strona www,
- przejrzysta architektura informacji,
- atrakcyjna szata graficzna,
- wiele wdrożonych modułów i wygodnych funkcji,
- praktyczne rozwiązania dla użytkowników strony oraz w panelu dla Klienta.