-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Centrum Klima to marka z ponad 20-letnim stażem na rynku klimatyzatorów. W 2012 roku spółka została przejęta przez światowego lidera w dziedzinie wentylacji. Aktualnie Centrum Klima działa jako Dział Wentylacji firmy Lindab AB. Marka prowadzi działania handlowe dla ponad 3000 klientów w 40 krajach świata. Dysponuje zapleczem produkcyjno-handlowym, którego ważną część stanowi nowoczesny park maszynowy.
Zadania i cele
Od początku nadrzędnym celem projektu było pozyskanie dla serwisu centrumklima.pl jak największej ilości wejść z naturalnych wyników wyszukiwania.
Ze względu na rodzaj i ilość asortymentu jedyną metodą zapewniającą oczekiwane efekty było pozycjonowanie szerokie z wykorzystaniem tzw. „długiego ogona”.
Przeprowadzona na wstępie analiza pozwoliła wyselekcjonować szereg konkretnych fraz kluczowych zgodnych z branżą i asortymentem sklepu, a także z zapytaniami potencjalnych klientów. Następnie podjęte zostały działania ukierunkowane na budowę link popularity dla serwisu centrumklima.pl. Aby uzyskać oczekiwane efekty prowadzone działania na bieżąco były monitorowane przez specjalistów.
Aktualnie promocja w wyszukiwarkach internetowych dodatkowo obejmuje jeszcze cztery serwisy należące do firmy:
- www.lindab.com/pl
- salda.centrumklima.pl
- galanz.centrumklima.pl
- mistral.centrumklima.pl
Osiągnięte efekty
- Uskanie i utrzymanie wysokich pozycji w naturalnych wynikach wyszukiwania,
- wzrost odwiedzin z bezpłatnych wyników wyszukiwania o ponad 70% dla strony centrumklima.pl w skali miesiąca, w porównaniu do momentu podjęcia współpracy,
- wzrost odsłon witryny.