-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Kronospan to jeden z liderów produkcji materiałów dla branży meblarskiej i drzewnej. Produkty tworzone są w trosce o najwyższą jakość oraz z dbałością o środowisko naturalne. Firma realizuje ideę zrównoważonego rozwoju, wykorzystując innowacyjne rozwiązania i technologie. Kronospan posiada ponad 40 zakładów produkcyjnych w Europie, w Stanach Zjednoczonych i Chinach.
Wyzwania Klienta
Kronospan, posiadając już sporą bazę klientów kupujących hurtowo, zmagał się z koniecznością utrzymania lojalności tych klientów w obliczu silnej konkurencji. Dotychczasowe mechanizmy promocyjne, takie jak rabaty i kody rabatowe, okazały się niewystarczające, aby zatrzymać użytkowników wyłącznie przy serwisach Kronospanu, tj. kronosfera.pl i strefaplyt.pl.
Dlatego, zaistniała potrzeba stworzenia bardziej angażującego i długofalowego rozwiązania, które zapewniłoby dodatkowe korzyści i wzmocniło lojalność klientów biznesowych.
Zadania i cele
Aby sprostać wyzwaniom, podjęto decyzję o stworzeniu programu lojalnościowego, który miałby na celu m.in.:
- Zwiększenie sprzedaży produktów oferowanych przez Kronospan.
- Zwiększenie wskaźnika polecania produktów Kronospan przez wykonawców.
- Nagradzanie najlepszych i najaktywniejszych klientów.
- Stworzenie narzędzia pozwalającego na bezpośrednią komunikację z klientami.
Założenia programu lojalnościowego
- Uczestnicy: Grupami docelowymi byli stolarze, architekci, projektanci oraz klienci Strefy Płyt.
- Produkty: Wybrany asortyment produktów Kronospan.
- Katalog nagród: Możliwość dodania dowolnej nagrody, z początkowym planem na kody BLIK (np. 25, 50, 100 zł).
Realizacja
W celu realizacji programu lojalnościowego, konieczne było przygotowanie kompleksowego systemu, obejmującego następujące moduły:
Moduł zarządzania uczestnikami:
- Rejestracja w programie.
- Zarządzanie zgodami uczestników.
Moduł nagrodowy:
- Katalog nagród.
- Proces zamawiania nagród.
Moduł raportowy:
- Historia punktów użytkowników.
- Historia zamówionych nagród.
- Generowanie raportów do plików.
Moduł komunikacji:
- Tworzenie landing page.
- Przygotowanie regulaminów.
Moduł promocji:
- Informowanie o korzyściach za zamówienie produktów biorących udział w programie w katalogu produktów i koszyku.
Korzyści dla Klienta
- Zwiększenie sprzedaży – poprzez aktywizację zakupową wśród stałych klientów.
- Wzmocnienie relacji z klientami – dzięki bezpośredniej komunikacji i systemowi nagradzania.
- Większa lojalność – klienci byli bardziej skłonni do powrotu na platformy Kronospanu.
- Pozyskanie bazy aktywnych użytkowników – umożliwiającej celowanie konkretnymi promocjami i nagradzanie za uczestnictwo.
- Większe możliwości tworzenia akcji promocyjnych i schematów lojalnościowych – poprzez elastyczny system zarządzania promocjami i nagrodami.
Program lojalnościowy dla Kronospan okazał się skutecznym narzędziem zwiększającym sprzedaż, wzmacniającym relacje z klientami oraz poprawiającym wskaźnik poleceń. Dzięki kompleksowemu podejściu do realizacji projektu, Kronospan mógł zaoferować swoim klientom dodatkowe korzyści i utrzymać ich lojalność na wysokim poziomie.