-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Peugeot Polska Sp. z o.o. to oficjalny importer samochodów, części zamiennych i akcesoriów marki Peugeot w Polsce. Firma rozpoczęła swoją działalność na przełomie 1992 i 1993 r., z siedzibą w Warszawie. Pod francuską marką Peugeot produkowane są samochody osobowe i dostawcze, a także rowery, motocykle i skutery, aż w 24 zakładach produkcyjnych na całym świecie.
Zadania i cele
Peugeot to marka posiadająca szeroką gamę produktową, wysoką rozpoznawalność i globalny zasięg, co wymusza stosowanie złożonej strategii. Nasze prace skupiły się na dwóch, uzupełniających się aspektach: informatycznym i marketingowym.
Na potrzeby Klienta realizujemy kompleksowe działania, których zadaniem jest jak najszersze propagowanie oferty marki oraz efektywne zarządzanie jej komunikacją.
Pierwszym elementem współpracy w tym zakresie było przygotowanie atrakcyjnych treści. Stworzone przez nas serwisy typu Landing Page wymagały uzupełniania zawartością, która prezentuje istotę marki i bierze pod uwagę specyfikę prowadzonej przez nią komunikacji. W ramach kooperacji nasi specjaliści stworzyli unikatowe teksty, odzwierciedlające najważniejsze aspekty oferty producenta.
W ramach współpracy wykonaliśmy szereg kreacji, które ogniskują zainteresowanie i są elementem skłaniającym do zapoznania się z prezentowaną ofertą. Prace graficzne obejmują wykonanie zajmującego contentu wizualnego na obsługiwane strony, opracowanie designu mailingów oraz sporządzanie elementów strony głównej.
W celu pobudzenia aktywności fanów marki i zbudowania trwałej relacji, podjęliśmy się organizacji cyklicznych konkursów w ramach aplikacji MyPeugeot, które przybrały postać mini wyzwań. Podczas ich wdrożenia skupiliśmy się przede wszystkim na społecznym wymiarze funkcjonowania brandu. Zadania sytuowały go w kontekście rodzinnym i dostarczyły informacji o motywacji wyborów klientów. Nasze działania polegały na opracowaniu przebiegu rywalizacji, stworzeniu regulaminu, mailingu informującego o wynikach oraz administrowaniu danymi związanymi z jego organizacją. Wszystkie propozycje spotkały się z dużym zainteresowaniem klientów, co pomaga budować zaangażowaną społeczność.
W celu utrzymania uwagi konsumentów na usługach i produktach Peugeot, uruchomiliśmy kampanię mailingową. Jej głównym celem jest prezentowanie wartości marki oraz informowanie konsumentów o aktualnościach z życia firmy. Cotygodniowa prasówka wysyłana do właścicieli samochodów pozwala zintensyfikować kontakt i przeciwdziałała jego zanikowi.
Główne korzyści dla Klienta
- Automatyzacja działań marketingu,
- ułatwienie pomiaru efektywności prowadzonych działań,
- segmentacja gromadzonych danych,
- spójny content graficzny, atrakcyjna treść,
- sprawne zarządzanie komunikacją marki,
- budowanie aktywnej społeczności.