-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Grupa Black Red White to największa w Polsce grupa meblarska, która produkuje i dystrybuuje meble oraz akcesoria wyposażenia wnętrz. Produkty marki wypełniają mieszkania milionów klientów (w kraju oraz za granicą) od niemal 30 lat.
Grupę Kapitałową stanowi Black Red White S.A, oraz 18 spółek zależnych, w tym 10 zagranicznych. Oferta Grupy jest dostępna na prawie 60 rynkach na całym świecie.
Zadania i cele
Na początku 2019 roku nasz Klient zmagał się z różnymi problemami na stronie zakupowej, które zidentyfikowano jako przyczynę konieczności przeprowadzenia gruntownego redesignu serwisu (UX).
Jednym z problemów, których doświadczali klienci, było nieodpowiednie dostosowanie ścieżki zakupowej, co z kolei wpływało negatywnie na ich doświadczenia z korzystania ze strony internetowej.
Potencjalni kupujący często porzucają koszyk przez brak kluczowych informacji okazanych w jasny i klarowny sposób w momencie składania zamówienia – począwszy od wyboru opcji dostawy, po brak wyraźnych instrukcji dotyczących płatności.
Zmiany rozpoczęliśmy od analizy oraz testów w celu efektywnego przygotowania się pod względem merytorycznym, jak i rozmieszczenia wszystkich zmian pod kątem wizualnym. Dzięki takiemu podejściu uzyskaliśmy kompleksowy wgląd na całość sklepu oraz zidentyfikowaliśmy jego mocne i słabe strony.
Aby poprawić doświadczenia użytkownika podczas dokonywania zakupów online, przeprowadziliśmy gruntowny redesign serwisu brw.pl w celu zwiększenia satysfakcji klientów podczas dokonywania zakupów online.
W oparciu o potrzeby biznesowe Klienta, dokonaliśmy modyfikacji w istniejącym sklepie internetowym następujących obszarów:
- Zaprojektowanie intuicyjnego interfejsu – przygotowanie tzw. product feed, zawierającego opis i atrybuty produktów, dzięki temu końcowy użytkownik ma możliwość w prosty i zrozumiały sposób znaleźć to, czego potrzebuje.
- Zwiększenie wydajności i szybkości ładowania – dokonano szeregu prac w celu usprawnienia ścieżki zakupowej potencjalnego klienta. Sklep internetowy powinien ładować się szybko i płynnie, aby użytkownicy nie musieli czekać na otwarcie strony. Zbyt długie ładowanie może wpłynąć negatywnie na doświadczenie użytkownika.
- Udoskonalenie procesu zakupowego – usprawnienie procesu zamawiania poprzez dostarczenie wyraźnych instrukcji w zakresie wyboru płatności, opcji dostawy (np. odbiór produktu za godzinę).
- Poprawa atrakcyjności prezentacji produktów – Klient jest producentem i dystrybutorem mebli oraz dodatków dekoracyjnych, dlatego atrakcyjna i przejrzysta prezentacja produktów stanowi kluczową rolę w budowaniu świadomości i wizerunku marki. W tym celu poprawiono m.in. widoczność oferty handlowej i przeniesiono ją na stałe do widoku głównego serwisu.
- Rozbudowanie kart produktowych – dostarczenie możliwości wglądu do detali (np. kolor frontów, korpusów czy blatu), instrukcji montażu, opinii użytkowników oraz powiązanych produktów.
- Wdrożenie nowych modułów poprawiających UX – dodanie produktu do listy życzeń, moduły zniżek (kody rabatowe, obniżki w zależności od ilości produktów w koszyku itp.)
- Optymalizacja pod kątem pozycjonowania w wyszukiwarkach
Dzięki wprowadzonym zmianom udało się osiągnąć wymierne efekty. Sklep stał się bardziej responsywny, łatwiejszy w obsłudze i bardziej atrakcyjny dla użytkowników. Poprawa UX przyczyniła się do wzrostu sprzedaży, co zaowocowało większą ilością odwiedzin na stronie i zwiększeniem konwersji.
Przeprowadzone działania nie tylko wpłynęły na jakość ścieżki zakupowej, ale także na pozycjonowanie sklepu w wyszukiwarkach. Dzięki optymalizacji pod kątem SEO, sklep internetowy zyskał wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania.
Główne korzyści dla Klienta
- Poprawa ścieżki zakupowej klienta, łatwiejsza nawigacja po sklepie internetowym,
- Lepsza jakość wizualna sklepu internetowego,
- Zmniejszenie zjawiska porzucanych koszyków,
- Lepsze doświadczenie konsumenta wpływa na jego lojalność i zaufanie względem marki.