-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Cyfrowy Polsat największy dostawca płatnej telewizji w Polsce i jedna z czołowych platform satelitarnych w Europie pod względem liczby klientów. Wchodzi w skład Grupy Polsat — wiodącej grupy multimedialnej w Polsce. Operator zapewnia dostęp do około 170 kanałów telewizyjnych, a dzięki serwisowi Cyfrowy Polsat GO do tysięcy programów na żądanie oraz do ponad 100 kanałów na urządzeniach mobilnych. Ponadto Cyfrowy Polsat dostarcza usługi dostępu do szybkiego Internetu LTE Advanced o prędkości nawet do 600 Mb/s oraz Internetu Domowego LTE, który pozwala na pobieranie danych z prędkością nawet do 300 Mb/s. Od 2008 roku Cyfrowy Polsat jest notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zadania i cele
W 2012 r. na zlecenie Cyfrowego Polsatu stworzyliśmy i wdrożyliśmy platformę intranetową wspomagającą sieć sprzedaży. Klient otrzymał narzędzie wspierające procesy sprzedażowe - we wdrożonym systemie zawarte były wszystkie dokumenty i informacje potrzebne pracownikom sieci sprzedaży w codziennej pracy.
Celem projektu było wdrożenie Intranetu, który usprawni przepływ informacji w sieci sprzedaży i między obszarami obsługi Klientów oraz będzie w pełni dostosowany do potrzeb i wymagań Cyfrowego Polsatu.
System stanowił bazę wiedzy firmowej, agregując w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dla pracowników sieci informacje, m.in. dokumenty, wzory, opisy ofert, cenniki czy regulaminy. Funkcję informacyjną dopełniało narzędzie Newslettera, które umożliwiało rozesłanie najważniejszych powiadomień zarówno wszystkim, jak i wybranej grupie pracowników.
Jednym z modułów Intranetu jest dedykowany system Helpdesk, który powstał w oparciu o autorską platformę Logito, która zapewnia elastyczność i jest dostosowana do indywidualnych potrzeb Cyfrowego Polsatu.
Elektroniczny obieg dokumentów zwiększył efektywność przepływu informacji oraz usprawnił komunikację i procesy biznesowe w obszarze sprzedaży.
System wsparcia rozwiązywania wewnętrznych problemów Helpdesk pozwala na sprawną komunikację między działami firmy, a co za tym idzie - szybką obsługę zgłoszeń. Dzięki niemu każdy pracownik może również sprawdzić aktualny stan realizacji sprawy, zarówno z poziomu panelu, jak i za pomocą powiadomienia e-mail. Przy pomocy dynamicznych formularzy możliwe jest także konfigurowanie struktury zgłaszanych tematów, przypisywanie działów bądź osób odpowiedzialnych za dany temat. Dodatkowo pracownicy mają opcję tworzenia sekcji z rozwiązaniami najczęściej występujących problemów (z możliwością podziału tematycznego).
Ponadto w ramach Intranetu wdrożono system szkoleniowy. Jego głównym założeniem było stworzenie platformy, która umożliwi Klientowi realizację funkcji:
- edukacyjnej - poprzez wykorzystanie kursów e-learningowych,
- informacyjnej - za sprawą modułów typowych dla serwisów internetowych.
Ideo wdrożyło system szkoleniowy e-learning, który pozwala na kompleksowe przeprowadzanie szkoleń przez Internet. Z platformy korzystało ok. 4000 aktywnych użytkowników.
Moduł szkoleniowy został wyposażony w szereg funkcji, m.in. konta użytkowników, testy, lekcje, które usprawniają jego działanie. Na życzenie i zgodnie z zapotrzebowaniem Klienta został zaimplementowany system raportowania.
Każdy z wyżej wymienionych modułów można dowolnie wykorzystywać i ustawiać według potrzeb, a poszczególne kategorie platformy są w pełni konfigurowalne.
Wszystkie moduły Intranetu zaimplementowanego w sieci sprzedaży zostały ze sobą zsynchronizowane. Użytkownik z poziomu jednego panelu ma dostęp do wszystkich modułów systemu.
Główne korzyści dla Klienta
- Wsparcie sieci sprzedaży oraz procesów biznesowych,
- baza wiedzy agregująca najważniejsze dla pracowników informacje i dokumenty,
- narzędzia wspierające rozwiązywanie wewnętrznych problemów,
- sprawna komunikacja między działami firmy oraz szybka obsługa zgłoszeń.