-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Incoming Center of Scandinavia AB to szwedzka firma istniejąca na rynku nieruchomości od 2001roku. Główną działalnością spółki jest pośrednictwo w wynajmie domów, domków letniskowych i apartamentów.
Zadania i cele
Z myślą o potencjalnych najemcach zaimplementowaliśmy intuicyjną w obsłudze wyszukiwarkę, która ułatwia znalezienie najkorzystniejszej oferty, dostosowanej do wymagań użytkownika. Klienci mogą przeglądać domki z uwzględnieniem określonego regionu, dostępności preferowanego terminu oraz planowanej liczby osób. Bardziej wymagający użytkownicy mogą skorzystać z zaawansowanej wyszukiwarki, która umożliwia wskazanie dokładnych parametrów, jakie musi spełniać obiekt np. dostępność sauny czy basenu.
Najistotniejszą część witryny stanowi oferta handlowa. W celu wyeksponowania potencjału obiektów stworzyliśmy przyjazny i przejrzysty szablon. Zawiera on m.in.: galerię, mapę oraz kalendarz prezentujący dostępne terminy i koszty poszczególnych rezerwacji. W celu usprawnienia procesu rezerwacji przygotowaliśmy system automatycznych powiadomień mailowych, który informuje o stanie rezerwacji.
Przygotowaliśmy rozbudowany system do kompleksowej obsługi wynajmu domków letniskowych. Serwis dostępny jest w języku niemieckim i szwedzkim. Aplikacja działa w oparciu o technologię ASP.NET MVC.
Serwis wspiera cele biznesowe Klienta ułatwiając pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych. Osoby zainteresowane współpracą mogą skontaktować się z Incoming Center of Scandinavia za pomocą specjalnego formularza, dostępnego na stronie internetowej. Każdy potencjalny kontrahent jest weryfikowany przed trafieniem do zbiorczej bazy.
We have a very good cooperation with Ideo and we strongly recommend them. |
Patrik Asplund, Incoming Center of Scandinavia AB |
System zawiera usprawnienia dla właścicieli obiektów, którzy uzyskują dostęp do swoich kont. W efekcie mogą samodzielnie aktualizować wybrane parametry oferty, widoczne na ich profilu.
Na potrzeby portalu przygotowany został dedykowany mechanizm do ustalania cen kosztu wynajmu obiektów w różnych okresach czasu. System uwzględnia cykliczne promocje i okazjonalne oferty. Pod tym kątem zostały również przygotowane dwa bloki widoczne na stronie głównej - promocje oraz ostatnio dodane oferty.
Portal jest dostosowany do poprawnego wyświetlania na urządzeniach mobilnych. Ponadto system został wyposażony w rozbudowany panel administracyjny do zarządzania rezerwacjami, fakturami, rozliczeniami (dokumentami księgowymi) oraz prowadzenia statystyk np. dla urzędu statystycznego. Są one również generowane na potrzeby własne właściciela oraz kontrahentów portalu.
Aktualnie trwają prace nad dalszą rozbudową systemu o nowe funkcjonalności, które m.in. ułatwią pozycjonowanie poszczególnych nieruchomości w wyszukiwarkach.
Główne korzyści dla Klienta:
- Nowoczesny i atrakcyjny serwis do rezerwacji domków, dostosowany do najnowszych trendów,
- usprawnienie procesu obsługi rezerwacji,
- automatyczne generowanie dokumentów i powiadomień dla klienta,
- dostęp do statystyk i raportów,
- kalendarz prezentujący bieżący stan dostępności obiektów,
- wzrost liczby nowych partnerów.