-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
MPK Kraków jest przedsiębiorstwem użyteczności publicznej. Podstawowym celem działalności Spółki jest realizacja usług przewozowych - komunikacji zbiorowej na terenie aglomeracji krakowskiej. Firma stale modernizuje użytkowany tabor i podejmuje liczne działania w kierunku poprawy jakości obsługi pasażerów. Jednym z takich działań było wprowadzenie programu "Karta Krakowska".
Zadania i cele
MPK Kraków powierzyło nam wykonanie systemu zarządzającego rabatami oraz serwisu informacyjnego, który wspomaga obsługę programu.
System kompleksowej obsługi programu rabatowego „Karta Krakowska”.
Głównym zadaniem systemu jest składanie wniosków o status mieszkańca oraz szereg pobocznych wniosków uzupełniających. Status dedykowany jest osobom zameldowanym w Krakowie lub rozliczającym tam podatek PIT. Przyznany status umożliwia np. zakup z 20% zniżką biletów okresowych w MPK Kraków, tańsze wejścia do placówek kulturalnych czy sportowych oraz szereg innych benefitów.
"... w okresie od 1 lipca 2018 do 8 stycznia 2019 roku przez platformę kk.krakow.pl złożonych zostało blisko 62 tyś. wniosków o wydanie Karty Krakowskiej. Rodzice mogą do swoich wniosków dodawać wnioski o kartę dla dziecka, co sprawia, że wynikające z Karty uprawnienia objęły już ponad 150 tyś osób..."
Status mieszkańca można zapisać na karcie plastikowej Karty Krakowskiej oraz w jej elektronicznej wersji. Dla posiadaczy innych form nośników (np. KKM) została umożliwiona integracja statusu mieszkańca z istniejącymi już programami. System realizuje proces składania wniosków, ich rozpatrywania oraz realizację zapisu na nośnikach, włącznie z kodowaniem fizycznych kart. Równolegle została przygotowana platforma do zakupu biletów na przejazdy komunikacją miejską dla posiadaczy elektronicznej wersji Karty Krakowskiej.
Całość systemu została oparta na Edito .NET, który daje możliwość tworzenia zaawansowanych aplikacji, systemów i platform, z wykorzystaniem biblioteki Vue.js. System nie mógłby działać tak sprawnie, łącząc kilka nośników w jednym miejscu, bez integracji z bazami danych MPK w Krakowie. Dzięki zawartym tam danym możliwa jest weryfikacja online użytkowników, wyliczania aktualnych cen biletów i ich zakup. Do finalizacji zakupu została przeprowadzona integracja z płatnościami online. Poprzez wykorzystanie szyny danych została również przeprowadzona integracja z systemem eLUD. Umożliwia ona automatyczną weryfikację meldunku aplikujących osób. System został przygotowany z myślą o możliwości integracji także z zewnętrznymi nośnikami, np. iMKA.
Dla korzystających z Programu dostępna jest również aplikacja w wersji mobilnej na platformy iOS oraz Android. Jest ona elektronicznym nośnikiem biletów i uprawnień Karty Krakowskiej. Aplikacja pozwala mieszkańcom na:
- Zarejestrowanie konta w Programie,
- złożenie wniosku o nadanie uprawnień mieszkańca,
- prezentowanie Partnerom ważnego statusu mobilnej Karty Krakowskiej,
- weryfikację ważności biletu komunikacji miejskiej podczas kontroli,
- zakup imiennego okresowego biletu komunikacji miejskiej.
Główne korzyści dla Klienta
- Zautomatyzowany sposób realizacji założeń projektu miejskiego Karta Krakowska,
- integracja z innymi systemami i bazami danych,
- obsługa płatności internetowych,
- możliwość wyrobienia karty przez zameldowane osoby,
- kompleksowa obsługa użytkowników dzięki aplikacji mobilnej,
- mieszkańcy posiadają wygodny nośnik w postaci elektronicznej wersji Karty Krakowskiej.