-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
AXA to największa grupa ubezpieczeniowa na świecie. W Polsce spółka funkcjonuje od ośmiu lat, oferując szeroki wachlarz ubezpieczeń zarówno dla Klienta indywidualnego, jak i korporacyjnego.
Zadania i cele
Zaprojektowany przez Ideo serwis AXA Polska ma na celu maksymalne wyeksponowanie oferty produktowej. Nowe funkcjonalności wdrożone w serwisie ułatwiają odnalezienie poszukiwanego przez internautę produktu i bezpośredni kontakt z doradcą.
Najważniejszym elementem serwisu jest intuicyjna prezentacja produktów finansowych. Obok szczegółowego opisu produktów w serwisie znalazł się także rozbudowany niezbędnik klienta. Znaleźć w nim można odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania i wątpliwości towarzyszące nabywaniu i posiadaniu produktów finansowych. Znalazły się tutaj także wszelkie wnioski i formularze, które mogą być przydatne internautom. W serwisie wyeksponowano także wszelkie możliwości kontaktu z doradcą, dzięki czemu żaden potencjalny i obecny klient nie pozostanie bez odpowiedzi na nurtujące go pytania.
Wdrożony serwis oparty na Edito CMS zawiera m.in. intuicyjną prezentację produktów finansowych, fundusze UFK oraz rozbudowany niezbędnik klienta.
W serwisie prezentowane są także fundusze UFK, tabele obrazujące wartość jednostki i stopę zwrotu z inwestycji w różnych okresach czasowych. Informacje prezentowane w tabelach aktualizowane są na bieżąco dzięki dedykowanym mechanizmom importującym. Przejrzyste wykresy pozwalają na śledzenie historycznej wartości jednostek oraz porównywanie między sobą dowolnych funduszy.
Całość dopełnia szata graficzna przygotowana według wymogów korporacyjnych AXA Group.
Serwis wdrożony został w oparciu o system zarządzania treścią Edito CMS, co pozwala na jego sprawną aktualizację. Maksymalna aktualność treści prezentowanych w serwisie jest tym bardziej ważna ze względu na prezentowanie w nim informacji o charakterze finansowym.
Główne korzyści dla Klienta
- Wyeksponowanie najistotniejszych elementów oferty,
- usprawnienie komunikacji z użytkownikami,
- szata graficzna dostosowana do wymogów korporacyjnych AXA Group,
- intuicyjny w obsłudze panel administracyjny,
- sprawna aktualizacja treści.