-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
NUTRICIA jest znanym dystrybutorem oraz producentem żywności dla niemowląt i dzieci. Firma ceni sobie takie wartości jak: bliskość, humanizm, entuzjazm oraz otwartość. Polska NUTRICIA jest członkiem Grupy Danone.
Zadania i cele
Serwis informacyjny zrealizowany dla firmy farmaceutycznej NUTRICIA Polska Sp. z o.o., skierowany jest przede wszystkim do pacjentów, ale także do lekarzy i dietetyków zajmujących się leczeniem PKU (Fenyloketonuria).
Rodzice małych dzieci, u których zdiagnozowano PKU oraz młodzież i dorośli chorzy na tą chorobę znajdą w serwisie obszerne zasoby informacji pomocnych w codziennym życiu. Serwis stanowi także cenne źródło wiedzy dla lekarzy i farmaceutów o produktach leczniczych i żywności niskobiałkowej marki SHS. SHS International to znana na świecie od ponad 50 lat marka preparatów stosowanych w postępowaniu dietetycznym wrodzonych chorób metabolicznych.
Serwis informacyjny dedykowany jest lekarzom, dietetykom i farmaceutom. Dla pacjentów stanowi cenne źródło wiedzy o produktach leczniczych i żywności niskobiałkowej marki SHS.
Serwis został zaprojektowany i wdrożony w oparciu o platformę Edito CMS. Na każdym etapie prac przyjmowane było założenie, że z serwisu będą korzystać lojalni, powracający często użytkownicy. Dla podwyższenia atrakcyjności strony zostały zaimplementowane więc poza standardowymi modułami do obsługi strony także modułu dedykowane:
- Katalog przepisów, w którym użytkownicy mogą znaleźć ciekawą propozycję na danie spełniające wymogi obowiązującej ich ostrej diety, podzielić się własnym przepisem oraz wyrazić zdanie na temat wybranej propozycji kulinarnej.
- Miejsca przyjazne chorym na PKU, dodawane przez zarejestrowanych użytkowników, którzy chcą polecać je innym.
- Kalendarium wydarzeń zawierające bieżące informacje o spotkaniach, konferencjach, wydarzeniach na które warto się wybrać gdy żyje się z chorobą.
- W ramach modułu Książki animowanej (FlippingBook) udostępnione zostało Czasopismo SHAKER, wydawane przez Zespół SHS International. Powstaje ono z myślą o młodych osobach z PKU, które chcą więcej dowiedzieć się o diecie w Fenyloketonurii, ale również o możliwościach spędzania wolnego czasu.
- Konta użytkowników umożliwiają zarejestrowanym użytkowników rozwój konta wg. własnych preferencji (określania ulubionych aktualności, artykułów). Użytkownicy mogą dodawać także swoje ulubione przepisy kulinarne, polecać przyjazne miejsca dla chorych na PKU oraz dodawać komentarze.
- Platforma mailingowa, dzięki której subskrybenci dostają najnowsze informacje na interesujące ich tematy bezpośrednio do skrzynki pocztowej.
Główne korzyści dla Klienta
- Odświeżenie internetowego wizerunku NUTRICIA Polska,
- portal edukacyjny nt. Fenyloketonurii,
- obszerne zasoby wiedzy dla chorych,
- wydłużenie czasu spędzonego na stronie,
- intuicyjność i prostota,
- zapadająca w pamięć i atrakcyjna szata graficzna,
- usprawnienie komunikacji z użytkownikami.