-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, powstała w wyniku reformy centrum administracji, to aparat pomocniczy Prezesa Rady Ministrów. Do zadań Kancelarii należy: obsługa prawna, merytoryczna, techniczna, kancelaryjno-biurowa oraz organizacyjna najważniejszych organów i urzędów w państwie.
Zadania i cele
Zaprojektowany i wdrożony przez nas serwis informacyjny stanowi jeden z elementów projektu „Równe traktowanie standardem dobrego rządzenia”. Kampania promuje ideę równego traktowania i przeciwdziałania dyskryminacji i uwrażliwia na krzywdę ludzi cierpiących z powodu jakiejkolwiek dyskryminacji. W trakcie trwania projektu przeszkolonych zostanie bisko 400 urzędników z całej Polski. Powstanie też sieć koordynatorów ds. równego traktowania, między innymi przy urzędach wojewódzkich.
Głównym celem stworzonego przez nas serwisu internetowego jest kompleksowe informowanie o problemie, edukacja społeczna oraz uświadamianie w zakresie wszelkich przejawów dyskryminacji. Struktura serwisu pozwala na szybką bieżącą aktualizację treści w nim zawartych, a połączony z nim newsletter oraz integracja z platformami społecznościowymi zwiększają zasięg informacji w nim publikowanych.
Zaprojektowany i wdrożony przez nas serwis informacyjny stanowi jeden z elementów projektu „Równe traktowanie standardem dobrego rządzenia”. Z serwisem zintegrowana jest platforma dla koordynatorów ds. równego traktowania.
Najbardziej istotną z punktu widzenia zapobiegania i reagowania funkcją jest formularz „Jesteś ofiarą lub świadkiem dyskryminacji? Zgłoś to!”, w którym każdy może zgłosić zaobserwowane przez siebie sytuacje dyskryminacji. Z serwisem zintegrowana jest platforma dla koordynatorów ds. równego traktowania, za pośrednictwem której otrzymują wszystkie zgłoszenia.
W trosce o jak największą dostępność serwisu i równego traktowania wszystkich użytkowników internetu, przygotowane zostały wersje serwisu umożliwiające korzystanie z niego osobom niedowidzącym i niewidomym.
Główne korzyści dla Klienta
- Odświeżenie wizerunku Kancelarii Prezesa Rady Ministrów w Internecie,
- stymulowanie rozwoju społecznego,
- edukacja na temat szeroko pojętej dyskryminacji,
- upowszechnienie idei równości wśród użytkowników Internetu,
- uproszczenie procedury zgłaszania przejawów dyskryminacji,
- zwiększenie zasięgu kampanii społecznej,
- usprawnienie komunikacji z obywatelami,
- serwis dostosowany do osób niedowidzących oraz niewidomych,
- zintegrowana komunikacja marketingowa,
- stylowa, stonowana grafika,
- przejrzysty układ elementów wyświetlanych na stronie,
- prosty w obsłudze CMS.