-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau powstało w 1947 roku dzięki staraniom byłych więźniów KL Auschwitz. Muzeum znajduje się na Liście Światowego Dziedzictwa UNESCO, jako miejsce „stanowiące znak ostrzegający przed wieloma zagrożeniami i tragicznymi konsekwencjami wynikającymi z radykalnych ideologii i odmowy prawa do godności ludzkiej.”
Miejsce Pamięci znajduje się na obszarze dwóch zachowanych części obozu Auschwitz I oraz Auschwitz II-Birkenau. Na terenie Muzeum znajdują się poobozowe obiekty i ruiny (włącznie z ruinami komór gazowych i krematoriów) oraz kilkanaście kilometrów obozowego ogrodzenia, dróg wewnętrznych i rampy kolejowej. Dzisiejsze Miejsce Pamięci to również m.in. zbiory, archiwa oraz ośrodek naukowy, konserwatorski i wydawniczy.
Zadania i cele
Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w związku z 70. rocznicą wyzwolenia KL Auschwitz-Birkenau zleciło nam wykonanie nowej wersji serwisu Auschwitz.org. Witryna powstała przy współpracy z kanadyjskim zespołem Drive Creative Group.
Serwis składa się z czterech głównych przestrzeni komunikacyjnych - Muzeum, Historia, Zwiedzanie oraz Edukacja. Został wyposażony w szereg dedykowanych funkcjonalności m.in.: galerie zdjęć czy sklep internetowy, który jest ważnym elementem witryny. Wirtualna księgarnia umożliwia zakup publikacji nawiązujących do obozu i tragicznych wydarzeń, jakie miały miejsce na jego terenie. Katalog produktów ułatwia szybkie wyszukiwanie danego produktu oraz sortowanie listy wyników według następujących filtrów: autor, język i rodzaj publikacji.
Dla Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w związku z 70. rocznicą wyzwolenia przygotowaliśmy serwis internetowy, przy współpracy z kanadyjskim zespołem Drive Creative Group.
Przy projektowaniu zależało nam na tym, by witryna prezentowała wszelkie działania, które prowadzi Muzeum, jednocześnie realizując indywidualne potrzeby oraz zachowując powagę Miejsca. Nowa odsłona witryny to przede wszystkim poprawa funkcjonalności całego serwisu. Odświeżona strona jest zgodna ze standardem RWD, co pozwala na przeglądanie strony także na urządzeniach mobilnych.
Zależało nam na tym, aby serwis był dostępny dla jak najszerszej grupy odbiorców, dlatego witryna została uruchomiona w dwóch wersjach językowych polskiej i angielskiej. Zadbaliśmy także o poprawną obsługę aktualnie dostępnych na rynku przeglądarek internetowych.
W ramach realizacji przeprowadziliśmy pełen import treści i zdjęć z bogatych baz dotychczasowego serwisu. Ponadto strona Auschwitz.org została zintegrowana z najpopularniejszymi serwisami społecznościowymi takimi jak: Facebook, Twitter, a także Instagram, Pinterest i YouTube.
Główne korzyści dla klienta
- Zachowanie pamięci o Auschwitz,
- usprawnienie kontaktu między zwiedzającymi a Muzeum,
- odświeżenie wizerunku Muzeum w internecie,
- poszerzenie grona odbiorców,
- sprawny import treści,
- kompleksowa sprzedaż przez internet (obsługa płatności i transportu, w tym również wysyłek zagranicznych).