-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta zostało powołane w celu nadzorowania przestrzegania praw pacjentów, a tym samym podwyższania jakości życia Polaków. Na czele biura stoi Rzecznik Praw Pacjenta, który jest odpowiedzialny, m.in. za: prowadzenie postępowań w sprawach praktyk naruszających zbiorowe prawa pacjentów oraz współpraca z organizacjami pozarządowymi, społecznymi i zawodowymi, do których celów statutowych należy ochrona praw pacjenta.
Zadania i cele
Realizacja obejmowała wykonanie projektu graficznego, zaprojektowanie architektury informacji, a także wdrożenie serwisu bpp.gov.pl oraz Biuletynu Informacji Publicznej (BIP).
Głównym celem Ideo było odświeżenie dotychczasowych witryn, poprawienie ich funkcjonalności i przejrzystości.
Aby podnieść dostępność stron zostały one przystosowane dla osób z dysfunkcjami narządów wzroku, słuchu oraz niepełnosprawnych ruchowo (system zgodny ze standardami WCAG 2.0). Ponadto przy wykorzystaniu technologii Responsive Web Design powstała także wersja przyjazna dla urządzeń mobilnych.
Obok standardowych modułów takich jak:
- strona opisowa,
- aktualności,
- archiwum aktualności,
- formularz kontaktowy/zapytań,
- dynamiczna mapa serwisu,
- wyszukiwarka,
- system banerowy,
- sonda,
- poleć serwis znajomemu,
- drukuj stronę,
- galeria zdjęć,
- statystyki Google Analitycs;
Ponadto zostały wdrożone także rozwiązania dedykowane. W serwisie bpp.gov.pl taką funkcjonalnością jest np. kalendarz z dodatkową opcją pozwalającą na zaznaczenie stałych dat imprez cyklicznych, ważnych świąt z punktu widzenia służby zdrowia oraz ich opisem. Dodatkowo w serwisie użytkownik może korzystać z wyszukiwarki wystąpień oraz słów kluczowych – te, które pochodzą z BIP mają odpowiednią adnotację. Ważną, dedykowaną funkcjonalnością, która została zaimplementowana w Biuletynie jest automatyczne tworzenie się stopki z informacjami na temat autorów i historii zmian danej treści.
Co istotne z punktu widzenia administratorów – oba serwisy zostały wdrożone w ramach jednego panelu zarządzania treścią. Dzięki temu wszystkie treści tworzone są w jednym systemie, w jednej technologii i platforma znajduje się na jednym serwerze. Ponadto rozszerzona funkcjonalność zarządzania kontami administratorskimi, pozwala w pełni opanować oba projekty i monitorować pracę poszczególnych pracowników jednostki.
Główne korzyści dla Klienta
- Responsywy design,
- serwis dostosowany do szerokiego grona użytkowników, w tym osób niedowidzących,
- szybki i łatwy dostęp do informacji za pomocą wewnętrznej wyszukiwarki,
- funkcjonalny i estetyczny serwis,
- przejrzysty układ treści oraz minimalistyczna grafika, która wzbudza zaufanie,
- odświeżenie wizerunku Biura Rzecznika Praw Pacjenta w oczach Internautów,
- intuicyjny w obsłudze CMS,
- kontrola czasu pracy użytkowników aktualizujących treści.