-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji jest organem konstytucyjnym, którego głównym zadaniem jest ochrona wolności słowa, interesu publicznego radiofonii i telewizji oraz prawa do informacji. Status prawny organu regulowany jest przez Konstytucję Rzeczpospolitej Polskiej z dnia 2 kwietnia 1997 roku oraz ustawę z dnia 29 grudnia 1992 roku o radiofonii i telewizji.
Zadania i cele
W wyniku wygranego przetargu stworzyliśmy nowy serwis informacyjny dla KRRiT. Serwis został zaprojektowany i wdrożony w oparciu o dostarczony przez Radę nowy system identyfikacji wizualnej. Stanowi tym samym pierwszy z elementów całościowej spójnej identyfikacji wizualnej Krajowej Rady.
Zgodnie z oczekiwaniami klienta serwis podzielony został na działy tematyczne dopasowane do oczekiwań różnych grup odbiorców, dla których strona internetowa coraz częściej stanowi pierwszy kontakt z urzędem.
W dziale dedykowanym abonentom i konsumentom znalazły się wszelkie informacje mogące zainteresować tą grupę użytkowników. Umieszczony zostały tutaj nawet słownik specjalistycznych terminów związanych z radiofonią i telewizją. Ciągle rozbudowywany jest również dział „Nowe technologie”, w którym znaleźć można informacje na tematy związane z cyfryzacją mediów. Aby ułatwić kontakt z KRRiT uruchomione zostały formularze, dzięki którym można złożyć skargę dotyczącą audycji, czy też zadać dowolne pytanie.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy serwis informacyjny, w oparciu o dostarczony przez KRRiT nowy system identyfikacji wizualnej.
Dział dedykowany nadawcom i operatorom zawiera wszelkie informacje na temat koncesji, regulacji prawnych czy zmian w prawie. Dzięki integracjom z wewnętrznymi bazami danych KRRiT, można znaleźć w nim informacje na temat udzielonych koncesji, wyniki kontroli czy też lokalizacje stacji naziemnych. Stworzone zostało również kalendarium, w którym na bieżąco będą umieszczane wchodzące w życie rozporządzenia.
W dziale dedykowanym dla mediów i analityków znaleźć można np. komunikaty prasowe, wszelkie publikacje Rady i jej Biura oraz informacje dotyczące konferencji.
Oprócz przejrzystości i dopasowania do różnych grup odbiorców ważne było także dostosowanie serwisu w taki sposób aby dostęp do niego miały nie tylko osoby, sprawnie poruszające się w Internecie. Nowa strona KRRiT została zaprojektowana również z myślą o niepełnosprawnych. Zwiększony kontrast, możliwość powiększania tekstu oraz dział "Media bez barier" to niektóre z udogodnień wdrożonych z myślą o tych użytkownikach.
Główne korzyści dla Klienta
- Spójny z nową identyfikacją wizualną Klienta serwis,
- odświeżenie wizerunku Klienta,
- podział na działy tematyczne dopasowane do oczekiwań różnych grup odbiorców,
- znaczna poprawa komunikacji między użytkownikiem a Instytucją,
- układ elementów na stronie współgra z logiką ich funkcjonalności,
- serwis dostosowany do osób niepełnosprawnych,
- usprawnienie komunikacji z przedstawicielami mediów.