-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Getin Bank był marką bankowości detalicznej należącą do Getin Noble Bank SA. Powstał w 2004 r. w wyniku połączenia Getin Banku z Nobel Bankiem. Świadczył usługi dla klientów indywidualnych, małych i średnich przedsiębiorstw, wspólnot mieszkaniowych oraz dużych korporacji. Produkty Banku dostępne były w 400 oddziałach własnych i franczyzowych oraz szerokiej sieci pośredników.
Działalność Getin Noble Bank S.A. (GNB) 3 października 2022 roku została przeniesiona do Banku BFG S.A., jednocześnie przestała funkcjonować marka "Getin Bank".
Zadania i cele
Strona internetowa została wykonana w oparciu o zaawansowany system Edito CMS, pozwalający na zarządzanie procesem zamieszczania treści w serwisie internetowym. Główną jego zaletą jest możliwość edytowania zawartości informacyjnej oraz graficznej witryny z pozycji przeglądarki internetowej.
Zlecenie obejmowało zaprojektowanie oraz development intuicyjnej platformy webowej pozwalającej na zarządzanie kilkoma serwisami informacyjnymi.
Prace nad projektem obejmowały przygotowanie architektury informacji z podziałem na sekcje, uwzględniające aspekty web usability. W serwisie wdrożony został szereg funkcjonalności dedykowanych:
- Wyszukiwarka portalowa, bazująca na usłudze Elastic Search pozwalająca na dedykowaną konfigurację parametrów wyszukiwania
- Wyszukiwarka placówek i bankomatów korzystająca z usługi Google Maps, w pełni zintegrowana z szyną danych banku
- Kalkulatory kredytowe i oszczędnościowe: użytkownik podaje dane liczbowe pozwalające wyliczyć np. zdolność kredytową lub znaleźć zgodnie z zadeklarowanymi parametrami odpowiedni produkt z oferty bankowej
- Formularz kontaktowy – dynamiczny system budowy formularzy pozwalający na dowolne modyfikowanie pól ich wartości i walidacji. Moduł rozbudowany jest o integrację z szyną danych banku, oraz statystyki wysyłki leadów
- Pobieranie i prezentacja kursów walut zintegrowane z szyną danych banku
- Centrum Dokumentów – funkcjonalność pozwalająca na agregowanie dokumentów związanych z produktami bankowymi w jednym repozytorium, wraz z możliwością określenia kategorii oraz wersji dokumentu
- Zmienne – przygotowanie mechanizmu pozwalającego na globalne zarządzanie zmiennymi w całym serwisie
- Zaawansowany system aranżacji i widżetów do wielokrotnego wykorzystania w obrębie www
Główne korzyści dla Klienta
- Odświeżenie wizerunku Banku,
- czytelna struktura informacji,
- strona wykonana w technologii RWD,
- różny poziom dostępów redaktorskich i publikacyjnych,
- szkolenia dla administratorów i redaktorów serwisu,
- zaprojektowanie wspólnej webowej platformy dla kliku serwisów bankowych,
- znaczna poprawa jakości efektywności zarządzania treścią www.