-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Velo Bank to nowo powstała marka bankowości detalicznej. Posiada obecnie 300 oddziałów własnych i franczyzowych.
Do dyspozycji Klientów pozostaje również rozbudowana i intuicyjna strona internetowa oraz aplikacja mobilna. W swoich działaniach pracownicy Banku stawiają na nowoczesne rozwiązania finansowe.
Zadania i cele
W ramach współpracy zespół projektowy opracował stronę internetową funkcjonującą w oparciu o system Edito CMS. Platforma ta zapewnia utrzymanie wydajnej i bezpiecznej strony oraz na wygodne zarządzanie treściami portalu i jego strukturą.
Co istotne, obsługa systemu odbywa się z pozycji przeglądarki internetowej.
Przebieg projektu
Na potrzeby zlecenia powstała rozbudowana, a przy tym intuicyjna platforma webowa. Umożliwia ona sprawne zarządzanie kilkoma serwisami informacyjnymi z poziomu jednego panelu. Gdy zajdzie taka konieczność, możliwe jest łatwe utworzenie kolejnych serwisów tematycznych. System Edito CMS stanowi także gwarancję bezpieczeństwa wszystkich, zgromadzonych na stronie danych.
Zespół projektowy przygotował intuicyjną architekturę informacji z podziałem na sekcje. Podczas pracy szczególnie zwracano uwagę na uwzględnienie aspektów web usability. Serwis został również wyposażony w dodatkowe funkcjonalności dedykowane:
- Kalkulatory kredytowe i oszczędnościowe, umożliwiające obliczenie np. zdolności kredytowej oraz pozwalające na znalezienie produktów zgodnych z parametrami podanymi przez Klienta.
- Wyszukiwarka portalowa (bazująca na usłudze Elastic Search). Jej główną zaletą jest opcja dedykowanej konfiguracji parametrów wyszukiwania. Opcję pobierania i prezentacja kursów walut (moduł zintegrowany z szyną danych banku).
- Moduł „Centrum Dokumentów”, który umożliwia agregowanie dokumentów, związanych z produktami bankowymi w jednym repozytorium. Pozwala również na określenie kategorii i wersji dokumentu.
- Wyszukiwarka placówek i bankomatów, w pełni zintegrowaną z szyną danych banku (wykorzystuje usługi Google Maps).
- Opcja „Zmienne” – jest to mechanizm, pozwalający na globalne zarządzanie zmiennymi na całej witrynie.
Dedykowany moduł formularzy kontaktowych, który został dodatkowo wyposażony w dynamiczny system do budowy struktury formularzy. Umożliwia dowolne modyfikowanie pól, ich wartości i walidacji (zintegrowany z szyną danych banku oraz statystykami wysyłki leadów). Zaawansowany system aranżacji i widżetów do modernizacji danej witryny w obrębie całego portalu.
Główne korzyści dla Klienta
- technologia RWD podnosi dostępność serwisu dla obecnych i potencjalnych Klientów Banku,
- wielopoziomowy system dostępów redaktorskich i publikacyjnych ułatwia zarządzanie serwisem,
- szkolenia dla administratorów i redaktorów serwisu,
- wspólna platforma dla kilku serwisów bankowych,
- czytelna struktura informacji,
- znaczna poprawa efektywności zarządzania treścią www.