-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Spółka mPunkt Polska to ogólnopolska sieć dystrybucji produktów i usług związanych z telefonią komórkową. Na terenie całego kraju zlokalizowanych jest ponad 200 punktów sprzedaży. W celu usprawnienia procesu wymiany informacji oraz poprawy organizacji pracy w rozproszonych jednostkach sieci mPunkt powierzono firmie Ideo wykonanie systemu intranetowego.
Zadania i cele
Zaprojektowany dla sieci mPunkt portal intranetowy został wykonany w oparciu o dwa autorskie systemy Ideo: Edito CMS i Logito. Takie rozwiązanie umożliwia administratorom Intranetu łatwe zarządzanie zawartą w nim treścią, a wszystkim użytkownikom systemu daje dostęp do zintegrowanej bazy wiedzy.
System Logito pozwolił na wdrożenie w Intranecie m.in. takich funkcjonalności, jak: baza pracowników, baza punktów sprzedaży, baza przedstawicieli biznesowych, struktura organizacyjna, wnioski urlopowe. Ciekawe rozwiązanie stanowi moduł Helpdesk pozwalający użytkownikom systemu intranetowego na usprawnienie organizacji pracy (np. obsługa zgłoszeń awarii, wewnętrzna komunikacja między oddziałami, dostęp do modułu sprawdzania stanu realizacji sprawy).
Intranet został zintegrowany z dwoma autorskimi systemami: Edito CMS Logito, co pozwala na proste zarządzanie treścią oraz zintegrowanie dedykowanych modułów.
Wśród najciekawszych modułów zaimplementowanych w Intranecie dzięki systemowi Edito CMS można wymienić: aktualności, newsletter, galerie, kreator ankiet, ogłoszenia i forum.
Kolejną zaletą wdrożonego Intranetu jest jego integracja z usługą Active Directory dzięki czemu ułatwione jest zarządzanie użytkownikami i użytkowanie systemu.
Z systemu korzysta około 1000 użytkowników.
Główne korzyści dla Klienta
- Nowoczesne narzędzie usprawniające procesy biznesowe,
- zintegrowana baza wiedzy nt. bieżącej działalności firmy,
- usprawnienie organizacji pracy,
- wzrost zadowolenia pracowników,
- usprawnienie komunikacji wewnętrznej,
- wzrost identyfikacji pracowników z firmą,
- proste zarządzanie treścią.