-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Snekkern wyposaża domy oraz domki letniskowe w produkty budowlane, urządzenia oraz meble. Dysponuje rozwiniętą siecią handlową z 19 sklepami na terenie całej Norwegii. Firma już od ponad 100 lat swojej działalności łączy tradycyjne rzemiosło z nowoczesnymi metodami produkcji.
Zadania i cele
Klientowi zależało na stworzeniu nowego serwisu, który byłby wizytówką marki. Istotne było również wdrożenie funkcjonalności umożliwiających sprawne zarządzanie głównym serwisem i jego subportalami, które należą do partnerów biznesowych Klienta.
Wordpress w trybie Multisite, pozwolił na integrację serwisu marki z subserwisami franczyzobiorców.
Dla Klienta przygotowaliśmy nową stronę opartą o system Wordpress. W oparciu o opracowane przez nas makiety projektu, przekazaliśmy Klientowi zalecenia i rekomendacje projektowe. Na ich podstawie zaprojektowaliśmy spójny szablon graficzny dla centralnego portalu oraz subportali franczyzobiorców. Główny administrator może łatwo zarządzać wieloma stronami z poziomu jednego panelu. Ponadto wdrożony przez nas system banerowy, daje mu możliwość wstawiania reklam na każdej podstronie firmy.
System na bieżąco agreguje treści ze wszystkich podserwisów do głównego portalu. Newsy, referencje oraz ogłoszenia dodawane na subportalach, pojawiają się równocześnie na centralnej stronie firmy. Dzięki temu użytkownicy mają dostęp do ważnych informacji, zebranych w jednym miejscu.
Główne korzyści dla Klienta
- Nowoczesna i funkcjonalna strona www,
- szybkie i sprawne zarządzanie portalem i subportalami,
- jednolita i przejrzysta architektura informacji,
- sprawne wyszukiwanie informacji, dzięki kategoryzacji produktów, referencji i dostawców.