-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Mitsubishi Motors Poland (MMC Car Poland Sp. z o. o.) to wyłączny dystrybutor japońskiej marki Mitsubishi w Polsce. Dysponuje obecnie 42 autoryzowanymi stacjami obsługi Mitsubishi na terenie kraju. W ofercie firmy znajdują się auta osobowe, terenowe i użytkowe. Marka zatrudnia 1000 pracowników, którzy dbają o to, żeby była kojarzona z niezawodnością aut i wysoką jakością obsługi Klientów.
Zadania i cele
Wdrożony system Edito CMS w wersji 4.0 oddaje Klientowi pełną kontrolę nad zarządzaniem treścią. Zapewnia automatyczną synchronizację informacji w czasie rzeczywistym do wszystkich stron stacji dealerskich, zwiększając efektywność ich współpracy m.in. poprzez przegląd stron dostępnych samochodów w sieci Mitsubishi. Zapobiega to błędom wprowadzania ręcznie danych, a także pozwala na znaczne zaoszczędzenie czasu.
Założeniem projektu było odświeżenie serwisu oraz wdrożenie technologii o wysokiej wydajności, umożliwiającej współpracę i integrację z innymi systemami zewnętrznymi.
Jedną z najważniejszych funkcjonalności systemu jest możliwość pobierania i aktualizacji danych występujących w zewnętrznym systemie ERP klienta. Mechanizm polega na imporcie i eksporcie plików XML o zdefiniowanej strukturze i zawartości. Zbiera wszystkie dostępne informacji o ofercie firmy Mitsubishi w jednym miejscu.
Kolejnym z kluczowych etapów wdrożenia to wyposażenie serwisu w intuicyjny konfigurator online. Pozwala użytkownikom na szybkie dopasowanie modelu zgodnego ze swoimi wymaganiami za pomocą intuicyjnej ścieżki doboru parametrów samochodu, typu: moc silnika, rodzaj napędu, barwa, sposób wykończenia wnętrza, kończąc na detalach. Podczas konfigurowania modelu samochodu na bieżąco prezentowany jest podgląd wprowadzonych zmian w trybie modelu 360 stopni.
Korzyści dla Klienta:
- Możliwość zobaczenia wizualizacji wybranego produktu,
- dodatkowy kanał sprzedaży,
- integracja strony z zewnętrznymi systemami,
- możliwość zarządzania treścią stronami dealerów z jednego panelu administracyjnego.