-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Autodistribution Polska (AD Polska) jest członkiem największej międzynarodowej grupy zakupowej branży motoryzacyjnej. Działa w Polsce od 2000 roku.
Zadania i cele
Zaprojektowany program lojalnościowy umożliwia zarządzanie promocją sprzedaży dla ponad 9 tysięcy klientów. Rozwiązanie pozwala na uruchamianiu w jednym momencie wielu promocji. W ramach każdej z nich użytkownicy zbierają punkty, które są naliczane na podstawie dokonanych zakupów w hurtowniach AD.
Program lojalnościowy dla 9 tys. klientów zintegrowany z platformą do wysyłki SMS.
Wdrożony przez nas system ekstranetowy obsługujący program promocji sprzedaży Adrenalina Team posiada unikatowe i ciekawe rozwiązania m.in. katalog produktów zintegrowany z systemem zamówień. Osoby zarządzające zamówieniami mają możliwość wydruku dokumentów sprzedażowych. Ważnymi elementami wdrożenia była integracja z platformą do wysyłki SMS, która pozwala na sprawne bieżące informowanie klientów o ilości zdobytych punktów oraz zaprojektowanie narzędzi do importu plików zawierających dane o strukturze sprzedaży.
Główne korzyści dla Klienta
- Elektroniczna obsługa zamówień produktów,
- szybki przepływ oraz łatwy dostęp do informacji,
- automatyzacja czynności związana z obsługą każdej promocji,
- prosty import informacji o wielkości obrotów klientów oraz ich automatyczne przeliczanie na punkty,
- komunikacja z klientami poprzez newsletter oraz serwis sms,
- zwiększenie sprzedaży produktów,
- przywiązanie klientów do marki.