-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Infosys BPO Poland rozpoczęła swoją działalność w Łodzi w 2007 r. Firma należy do Infosys BPO, indyjskiej spółki Infosys Ltd. Polskie przedstawicielstwo tej ogromnej organizacji świadczy usługi m.in. z zakresu finansów, logistyki, IT, obsługi podatkowej, konsultingu i doradztwa strategicznego. Poza tym jest to największy oddział Infosys (zaraz po siedzibie) zatrudniający prawie 2000 pracowników, którzy obsługują klientów z około 50 krajów w 24 językach.
Zadania i cele
Przy obsłudze obowiązków kadrowych dla tak wielkiej liczby osób niezbędnym było znalezienie odpowiedniego rozwiązania.
W oparciu o platformę Logito został wdrożony system do zarządzania procesami HR.
System obejmuje takie moduły jak:
- Wnioski urlopowe
- Nadgodziny
- Grafik prac
- Szkolenia
- Pracownicy
Wdrożone rozwiązania umożliwiają pracownikom m.in. na wypełnianie wniosków urlopowych czy zarzadzania harmonogramem pracy, a także rozliczanie nadgodzin. W zakresie doskonalenia kompetencji platforma ułatwia obsługę prawie 400 szkoleń e-learningowych m.in. poprzez rejestracje użytkowników on-line oraz dostęp do historii kursów dla każdego z nich. Rozwiązanie zintegrowane jest z SAP HR (wewnętrzny systemem Klienta) oraz z systemem powiadomień pracowników.
Obecnie z systemu korzysta ponad 1900 osób.
Główne korzyści dla Klienta
- Usprawnienie obsługi wniosków pracowniczych dotyczących urlopów,
- Obniżenie kosztów działu HR,
- Szybki dostęp do informacji na temat czasu pracy oraz zadań realizowanych aktualnie przez poszczególnych pracowników,
- Bezpośrednie przekazywanych danych do systemu SAP HR,
- Usprawnienie procesu zarządzania szkoleniami.