-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Firma Łazur powstała w Jaśle 30 lat temu, jako niewielki salon jubilerski, produkujący obrączki. Obecnie jest polskim liderem w produkcji obrączek i pierścionków zaręczynowych oraz dystrybutorem biżuterii ślubnej i okazjonalnej. Sprzedaż odbywa się za pośrednictwem własnej sieci sklepów, w placówkach partnerskich oraz za pośrednictwem sklepu internetowego.
Zadania i cele
Firma Łazur jak każde przedsiębiorstwo produkcyjne, charakteryzuje się licznymi i złożonymi procesami oraz procedurami postepowania. Ich obsługa wymaga sprawnych mechanizmów i narzędzi. Pełna automatyzacja pracy i zwiększenie jej wydajności stało się głównym powodem do poszukiwania nowych rozwiązań IT. System Logito był idealną odpowiedzią na te potrzeby, ponieważ zawiera bogaty zestaw modułów, dedykowanych obsłudze najczęściej spotykanych w firmie procesów biznesowych.
Dopasowanie aplikacji umożliwia obsługę pełnego cyklu życia produktu, w takich obszarach jak projektowanie, konstruowanie, edycja na każdym etapie rozwoju oraz zarządzanie dokumentacją techniczną.
Logito umożliwia gromadzenie wszystkich niezbędnych danych w jednej bazie. Informacje do kart produktowych wprowadza się w postaci wygodnych do uzupełniania formularzy, których schemat dopasowany został do oczekiwań klienta. Jednoczesny stały dostęp do aktualizowanych na bieżąco informacji pozwala przyspieszyć pracę różnych działów.
Zmiany dotyczyły również automatyzacji wszystkich działań związanych z pracą i zarządzaniem towarami w magazynie firmowym, a także procesami wysyłki gotowych produktów.
Wdrożenie obejmowało integrację z systemem Comarch Optima, rozwiązanie stosowane zarówno przez Klienta, jak i jego kontrahentów. Narzędzia te usprawniają obsługę procesu związanych z zamówieniami wewnętrznymi.
Główne korzyści dla Klienta
- Optymalizacja organizacji pracy i poszczególnych procesów,
- redukcja kosztów produkcji,
- wszystkie informacje na temat dokumentacji produktowej dostępne w jednym miejscu,
- możliwość integracji z zewnętrznymi systemami,
- poprawa efektywności pracy w firmie.