-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Kronospan to jeden z liderów produkcji materiałów dla branży meblarskiej i drzewnej. Produkty tworzone są w trosce o najwyższą jakość oraz z dbałością o środowisko naturalne. Firma realizuje ideę zrównoważonego rozwoju, wykorzystując innowacyjne rozwiązania i technologie. Kronospan posiada ponad 40 zakładów produkcyjnych w Europie, w Stanach Zjednoczonych i Chinach.
Wyzwania Klienta
Kronospan, oprócz sprzedaży swoich produktów poprzez własne serwisy, korzysta także z sieci dystrybutorów zwanych Strefami Płyt, które rozmieszczone są na terenie całej Polski. Firma potrzebowała narzędzia, które umożliwiłoby bezpośrednią sprzedaż produktów przez te punkty, co pozwoliłoby na zwiększenie różnorodności oferty oraz obniżenie kosztów dostawy dzięki lokalnym realizacjom zamówień.
Zadania i cele
Aby sprostać tym wyzwaniom, projekt skupił się na stworzeniu dedykowanego portalu społecznościowego z funkcjonalnością wizytówek dla partnerów dystrybucyjnych.
- Zebranie wszystkich informacji o wszystkich Strefach Płyty w jednym miejscu: Umożliwienie klientom łatwego dostępu do informacji o lokalnych punktach sprzedaży zarówno dla Stref Płyt, jak i dla projektantów, stolarzy itd.
- Udostępnienie informacji kontaktowych na wizytówkach: Umieszczenie telefonów kontaktowych, adresów e-mail oraz adresów sklepów wraz z godzinami otwarcia.
- Przygotowanie intuicyjnej mapy sieci punktów sprzedaży z integracją Google Maps: Umożliwienie użytkownikom łatwego znalezienia najbliższego punktu sprzedaży.
- Integracja lokalizacji punktów z koszykiem oraz obliczanie kosztów dostawy: Automatyczne obliczanie kosztów dostawy na podstawie adresów punktów sprzedaży i docelowego miejsca dostarczenia zamówienia.
Wizytówka projektanta lub stolarza pojawia się online po akceptacji przez Kronospan i nadaniu odpowiedniej roli do danego konta. Proces ten wymaga podpisania umowy, która uprawnia do publikacji wizytówki. Dopiero po podpisaniu umowy, w której klient wyraża zgodę na publikację zdjęć, projektant może dodawać swoje aranżacje.
Ten mechanizm zapewnia, że wszystkie treści są zgodne z regulacjami i chronią prawa autorskie klientów. Cała realizacja obejmowała zatem nie tylko techniczne przygotowanie platformy i integrację z różnymi narzędziami, ale również złożony system weryfikacji i autoryzacji, który zapewnia zgodność z przepisami i ochronę danych osobowych.
Dzięki temu Kronospan może oferować swoim klientom i partnerom profesjonalne i bezpieczne narzędzie do promocji i sprzedaży.
Korzyści z wdrożenia dla Kronospan
- Promocja sieci punktów partnerskich: Strefy Płyt zyskały widoczność na stronie Kronospanu, co wspiera ich marketing i rozpoznawalność.
- Zwiększenie różnorodności oferty: Dzięki bezpośredniej sprzedaży przez punkty Strefy Płyt, katalog produktów stał się bardziej zróżnicowany.
Korzyści dla klientów serwisu
- Łatwe znalezienie lokalnego punktu sprzedaży: Klienci mogą szybko zlokalizować najbliższy punkt Strefy Płyt dzięki mapie zintegrowanej z Google Maps.
- Możliwość zamówienia produktów online i odbioru osobistego: Klienci mogą zamówić produkty przez internet i wybrać odbiór osobisty w najbliższym punkcie, co jest wygodne i często tańsze niż dostawa do domu.