-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Wsparcie pracy zdalnej jako cyfrowa transformacja Twojej organizacji
"Pracuj wygodnie i efektywnie, dzięki digitalizacji procesów."
Przeszliśmy na tryb pracy zdalnej, spotykamy się z Klientami i znajomymi na wideokonferencjach, sprawy urzędowe realizujemy online. W tym samym czasie pomagamy dzieciom w nauce przez internet, a zakupy robimy on-line. Ryzyko i spowodowane nim ograniczenia sprawiły, że "przenieśliśmy się" do Internetu.
Biznes od zawsze szukał rozwiązań, które z jednej strony pozwalają na podnoszenie wydajności, a z drugiej, na obniżanie kosztów bieżących.
W ostatnich latach dzięki informatyce i automatyzacji procesów weszliśmy w rosnący trend digitalizacji, na który decyduje się coraz więcej firm. Trend na tyle silny, że znajduje coraz większe poparcie w sferze naszego życia prywatnego, ale i obszarze administracji publicznej, co potwierdziło powołanie w 2015 r. Ministerstwa Cyfryzacji.
W licznych analizach i podsumowaniach przełomu 2019 / 2020, eksperci wskazywali digitalizację jako trend, który w najbliższym czasie przyspieszy. Nikt nie spodziewał się, że związana z aktualną sytuacją #PracaZdalna wymusi tak szybką digitalizację naszego życia codziennego.
Według raportu Yellowbrick, aż 96% specjalistów IT uważa, że pandemia koronawirusa zmieniła ich sposób myślenia, co ważne, nie tylko w kwestii technologii. Zmiany te przyczyniły się do e-Rewolucji, której istotą może okazać się transformacja cyfrowa.
Transformacja cyfrowa
Cyfryzacja organizacji to nie tyle technologia sama w sobie, ale nowe wyobrażenie biznesu. Nowe podejście do tego jak wygląda i funkcjonuje. Polega ona na wykorzystaniu technologii cyfrowych do usprawnienia działania organizacji.
Jest to kompleksowy proces, który idealnie jeśli obejmuje wszystkie obszary działalności, począwszy od modelu biznesowego, poprzez wewnętrzne funkcjonowanie przedsiębiorstwa, a na współpracy z Klientami kończąc. Istotą tego procesu jest podążanie za oczekiwaniami współczesnego świata, a więc jeszcze szybszy i łatwiejszy dostęp do wszelkich potrzebnych informacji.
Napisz do nas. Wspólnie zbadamy Twój biznes i podpowiemy jak wykorzystać rozwiązania IT dla jego rozwoju.
Transformacja cyfrowa zachęca do ponownego rozpatrzenia całości funkcjonowania przedsiębiorstwa i postawienia sobie pytania "co można zrobić by organizacja i jej procesy funkcjonowały jeszcze sprawniej".
W obliczu zmian i niepewności nowego jutra, digitalizacja jest jednym ze skuteczniejszych sposobów na stabilność biznesu oraz środkiem zachowania konkurencyjności.
System Obiegu Dokumentów
Szybki obieg pism (szczególnie w organizacjach wielooddziałowych), łatwy dostęp do nich, czy monitoring ich aktualnego statusu, to jedne z priorytetów funkcjonowania wielu organizacji. Szczególnie istotny w dzisiejszych czasach jest także wysoki poziom bezpieczeństwa informacji oraz możliwość pracy zdalnej na znajdujących się w systemie dokumentach.
- Moduł skanujący z OCR (ang. Optical Character Recognition) pozwala na sprawne wprowadzanie do systemu faktur, wniosków, umów i innych, zdefiniowanych na etapie wdrożenia szablonów dokumentów. System wspiera także wykorzystanie urządzeń mobilnych (tablet, smartphone) zalogowanych do systemu, i w przypadku pracy zdalnej pozwala dzięki nim skanować, modyfikować i kopiować dokumenty.
- Wyszukiwanie pełnotekstowe pozwala na szybkie i sprawne przeszukanie bazy systemu, włącznie z analizą zawartości znajdujących się w nim dokumentów (.doc, .pdf, .ppt, .xls).
- System powiadomień automatycznie przesyła informacje o przydzielonych zadaniach oraz dokumentach, dzięki czemu pracownicy nie przegapią żadnej sprawy, w którą są zaangażowani
- Platforma wyposażona jest w rozbudowany moduł raportowania. Poza bogatą bazą raportów powiązanych z wdrożonymi do platformy funkcjonalnościami możliwe jest także generowanie własnych, dostosowanych do potrzeb.
- Bezpieczeństwo danych naszych Klientów jest dla nas priorytetem dlatego platforma wspiera standard Open Web Application Security Project (OWASP TOP 10).
Oferowany przez nas system organizuje cały proces związany z realizacją pracy zdalnej. Od złożenia wniosku o pracę zdalną przez pracownika chcącego z tej formy skorzystać, przez Tracker - aplikację, która monitoruje jego czas pracy, po narzędzie typu TimeSheet, w którym podsumowuje on zrealizowane w danym dniu zadania i przypisuje je do projektów, w których bierze udział.
System Elektronicznego Obiegu Dokumentów LOGITO posiada ponad 150 modułów rozszerzających funkcje, które może realizować. Najczęściej stosowane są:
- obsługa sekretariatu / kancelarii,
- zawieranie i archiwizacja umów,
- zarządzanie fakturami i rozliczeniami,
- zarządzanie relacjami z Klientami (CRM),
- baza pracowników,
- wnioski urlopowe
W skład systemu wchodzą także narzędzia pozwalające na modelowanie procesów biznesowych (workflow) i odwzorowanie tych, które występują w danej organizacji. Nie mniej istotne są zaawansowane systemy wyszukiwawcze, systemy do monitoringu zdarzeń oraz rozbudowane systemy raportowania.
Platforma wspiera obsługę podpisu elektronicznego (zarówno kwalifikowanego jak i niekwalifikowanego) oraz integrację z innymi, wykorzystywanymi w danej organizacji systemami IT.
Sprawdź jak wygląda i funkcjonuje platforma LOGITO. Wypełnij formularz i zobacz DEMO.
eBOK - Obsługa Klienta online
Komunikacja z Klientami w dzisiejszej sytuacji jest znacznie utrudniona. Z drugiej strony, jest gwarancją utrzymania ich zadowolenia, wpływa na wzmocnienie ich lojalności i w efekcie zapewnia, tak potrzebną dziś przewagę konkurencyjną. Poza wysokiej jakości usługami czy produktami, Klienci oczekują także bieżącej i pełnej informacji w obszarze dotyczącym ich współpracy z Twoją firmą. Oczekują pozytywnych doświadczeń i możliwości sprawnego wysłuchania ich potrzeb i uzyskania na nie odpowiedzi. Te, i wiele innych potrzeb realizuje Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta - eBOK.
Prosty i intuicyjny interfejs aplikacji gwarantuje, że użytkownik szybko znajdzie potrzebne mu informacje, czy dokumenty, zmieni formę płatności za usługi czy zaktualizuje dane zawarte w umowie. Ma także szybki dostęp do historii zamówień, dotychczasowych faktur, a także możliwość opłacenia online oczekujących płatności. Dla zapewnienia najwyższej wygody przygotowaliśmy również wersję mobilną systemu. Wygodne w użyciu aplikacje Android i iOS zapewnią jeszcze łatwiejszy dostęp do Biura Obsługi Klienta.
Najczęściej spotykane funkcje realizowane przez system eBOK:
- dostęp do e-dokumentów,
- cyfrowe podpisanie i wysyłka e-dokumentów,
- obsługa reklamacji i zgłoszeń serwisowych,
- płatności za faktury,
- dostęp do systemu informacyjnego firmy.
Po wdrożeniu systemu eBOK obciążenie CallCenter znacznie spada. Zmniejsza się także ilość drukowanej i wysyłanej dokumentacji związanej ze standardową obsługą Klientów (Faktury, aneksy, zgłoszenia serwisowe itp.) Daje to oszczędności na poziomie nawet 50%.
Wypełnij formularz i przenieś swoje Biuro Obsługi Klienta do internetu.
Szkolenia i nauka zdalna
Moduły takie jak: Szkolenia, Testy, Ankiety, Raporty czy Kalendarz stanowią najważniejsze elementy wchodzące w skład platformy Edito E-learning. Łączy ona prostą obsługę z dostępem do szerokiego spektrum dostępnych funkcji dostępnych zarówno dla administratora, szkoleniowca, ale i uczestnika szkolenia. Dla bardziej wymagających oferujemy możliwość pełnego dostosowania platformy oraz dowolne rozszerzenie jej możliwości.
Wypełnij formularz i zobacz DEMO.
Sprawdź jak wygląda i funkcjonuje nasza platforma e-learningowa.
Wideokonferencje i webinary
Szkolenie pracowników, a nawet całodniowe wideokonferencje, to idealna odpowiedź na ograniczenia w zakresie kontaktu bezpośredniego i konieczność współpracy zdalnej. W wielu sytuacjach jest to jedyna forma "osobistego" przekazywania wiedzy Klientom czy współpracownikom.
Dowolne urządzenie posiadające dostęp do internetu jest wystarczające, by uruchomić transmisję wideo. Platforma umożliwia szkolenie prowadzenie konsultacji, czy nawet weryfikację wiedzy uczestników wideokonferencji. Wirtualna tablica do wspólnego notowania, czy dostępne w trakcie spotkania testy i ankiety sprawiają, że jest to idealne rozwiązanie do nauki zdalnej, ale i rozbudowanych szkoleń i konferencji w formie online.
Przeczytaj więcej na temat naszej platformy. Sprawdź obszar "Platformy e-learningowe"
eCommerce i zakupy internetowe
Odpowiadając na aktualne potrzeby proponujemy zarówno rozwiązania dla firm, które chcą jak najszybciej uruchomić sprzedaż internetową, jak i kompleksowe, rozbudowane platformy sprzedażowe B2C czy B2B. Niezależnie od wybranej opcji są to sklepy internetowe "szyte na miarę" Twoich potrzeb, które są intuicyjne i proste w obsłudze, co skutecznie podnosi sprzedaż.
Nasza autorska aplikacja Edito.eCommerce jest w pełni skalowalna i dzieki budowie modułowej pozwala na łatwą rozbudowę w przyszłości. Realizujemy także projekty w oparciu o platformy Open Source - Magento czy WooCommerce.
Tworzymy e-sklepy dostosowane do potrzeb zarówno niewielkich firm produkcyjnych, jak i dystrybutorów czy hurtowni posiadających nawet kilka milionów SKU.
Sprawdź jak szybko możemy uruchomić Twój sklep internetowy.
Wypełnij formularz i umów się na konsultację.
Istniejącym sklepom internetowym oferujemy także kompleksowe wsparcie sprzedaży. Doradzamy w zakresie optymalizacji procesów i dostarczamy narzędzia usprawniające obsługę sklepów. Proponujemy także usługi związane z promocją - między innymi pozycjonowanie sklepów internetowych, optymalizację konwersji czy działania wspierające odzyskiwanie porzuconych koszyków.
Klienci bardzo dobrze oceniają jakość naszych projektów, nasze kompleksowe podejście do współpracy i proaktywne doradztwo biznesowe. Jest to jeden z głównych powodów, dla których zostaliśmy uznani przez Clutch za czołową firmę tworzącą dedykowane oprogramowanie w obszarze eCommerce w Polsce.
Intranet i komunikacja
Posiadamy gotowy framework, w oparciu o który wdrażamy skuteczne intranety. Każdy projekt jesteśmy w stanie dostosować do indywidualnych potrzeb i oczekiwań Klienta.
Dostęp do platformy intranetowej realizowany jest z poziomu przeglądarki, analogicznie jak w przypadku zwykłej strony internetowej. System stanowi zestaw narzędzi, które realizują funkcje informacyjne i organizacyjne, ale także wspierają komunikację i procesy biznesowe.
Platforma może zostać zintegrowana z używanymi w firmie dotychczas systemami, dzięki czemu może wspierać automatyzację codziennej pracy.
W dzisiejszej rzeczywistości funkcja informacyjna intranetu może być jedną z najbardziej istotnych. Pozwala na sprawne przekazywanie pracownikom wszelkich informacji związanych z obecną sytuacją, które mogą mieć wpływ na ich codzienną pracę.
Przeczytaj więcej na temat naszej platformy. Sprawdź obszar "Intranet i komunikacja wewnętrzna"
Ewidencja czasu pracy
Cyfrowe prowadzenie zapisu czasu pracy, jak i realizowanych zadań korzystnie wpływa zarówno na jakość, jak i poziom produktywności wszystkich pracowników organizacji.
Rozwiązanie TimeSheet umożliwia:
- rejestrację samego czasu pracy (spóźnienia, czas przeznaczony na przerwy w ciągu dnia pracy, wyjścia z pracy, nadgodziny)
- posiada wbudowany kalkulator wynagrodzeń na podstawie liczby godzin przepracowanych oraz typów nieobecności,
- dodawanie i przypisywanie list zadań, projektów do działu, grup czy danego pracownika,
- eksport raportów tygodniowych lub miesięcznych dla danego pracownika lub grupy pracowników (w dowolnym formacie),
- planowanie biznesowych celów firmy w oparciu o dostępne zasoby ludzkie oraz czas realizacji zadań.
Ponadto, TimeSheet może być zintegrowany z zewnętrznymi systemami, takimi jak np.:
- kalendarz firmowy,
- moduł Urlopy, Delegacje,
- zintegrowany system oparty na elektronicznej ewidencji czasu pracy:
- wspierany przez system kontroli dostępu m.in. czytniki w formie kart zbliżeniowych, dostępu, identyfikatorów pracowniczych itd.
- LOGITO Tracker - aplikacja rejestrująca aktywność użytkownika w trybie pracy zdalnej.
- dedykowana aplikacja mobilna,
- wizualne reprezentacje danych, typu dashboard, przedstawiające dowolnie wybrane parametry np. godziny spędzone nad danym projektem czy suma wynagrodzeń za nadgodziny.
Napisz do nas. Wspólnie dobierzemy rozwiązanie optymalne dla Twoich potrzeb.
Baza wiedzy
Najlepszy czas na transformację cyfrową
COVID-19 zmienił codzienność i sposób myślenia społeczeństwa. Nie ma już co do tego żadnych wątpliwości. Już teraz kształtują się nowe przyzwyczajenia, zarówno wśród biznesu, administracji publicznej, jak i w życiu prywatnym. Zmiany te zmuszają do myślenia o nowej przyszłości oraz podjęcia kolejnych kroków. Według raportu Yellowbrick, aż 96% specjalistów IT uważa, że aktualna sytuacja zmieniła ich sposób myślenia nie tylko w kwestii technologii. Wszystkie te zmiany przyczyniły się do szybkiej e-rewolucji, której istotą może okazać się transformacja cyfrowa.
E-learning w biznesie i edukacji – możliwości i sposoby wykorzystania
Duży wachlarz usług zapewnia wysoką elastyczność, która z kolei sprawia, że e-learning z powodzeniem odnajduje zastosowanie w każdej branży. Podpowiadamy w jaki sposób wykorzystać to narzędzie, by dzięki niemu nasz biznes mógł rozwinąć skrzydła, a w niektórych sytuacjach po prostu przetrwać.
Cyfrowe rozwiązania coraz bardziej popularne
Dzięki elektronicznemu obiegowi dokumentów różnego rodzaju pisma, faktury i wnioski możemy wysyłać zdalnie - z domu, pracy, czy uczelni. Obecnie rozliczenie PITów przez internet również nie stanowi problemu. Wiele spraw urzędowych załatwiamy poprzez kilka kliknięć na stronie. Dzięki rozwojowi technologii codzienne życie staje się dużo prostsze.
Budowa własnego zespołu IT vs. współpraca z Software House.
Przedsiębiorcy, którzy chcą rozwijać swoje narzędzia informatyczne (platformy ecommerce, systemy obiegu dokumentów czy portale informacyjne) zazwyczaj nawiązują współpracę z dedykowanymi agencjami, software house’ami lub specjalistami-freelancerami. Są jednak tacy, którzy budują własne zespoły IT i rozwijają projekty wewnętrznie. Czy i kiedy takie rozwiązanie jest korzystne?