-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Grywalizacja i motywacja pracowników
"Wszyscy lubimy grać, a tym bardziej wygrywać."
Grywalizacja jest we współczesnym świecie jednym z najskuteczniejszych narzędzi, które służą do budowania zaangażowania oraz motywowania pracowników, klientów czy partnerów biznesowych.
Oferowana przez nas platforma jest systemem wspierającym obsługę grywalizacji w biznesie (business gamification). Zapewnia ona elastyczne i całościowe dopasowanie wszystkich komponentów, w zależności od potrzeb firmy, co wpływa na wysoką skuteczność rozwiązania. Platforma integruje się poprzez API z dowolnym systemem wewnętrznym typu intranet, e-learning, Call Center, CRM czy systemami sprzedażowymi.
System posiada unikalne możliwości, w ramach których firmy mogą nagradzać szeroki wachlarz zachowań, z wyszczególnieniem zaangażowania, podnoszenia skuteczności szkoleń wewnętrznych, poprawy komunikacji, zwiększenia sprzedaży, podniesienia jakości, bezpieczeństwa czy komfortu pracy.
Gry i konkursy
Zaangażowanie pracowników wzrasta, jeśli rywalizacja oparta jest na ciekawych grach, które gwarantują jednocześnie dobrą zabawę. Nasze doświadczenie w tworzeniu gotowych gier i konkursów, pozwala na stworzenie propozycji dostosowanych do tematu czy kontekstu biznesowego. Jasno określone zasady, dostosowanie do grupy docelowej czy określenie czasu trwania konkursu dają gwarancję dopracowania w najmniejszych szczegółach.
Misje
Krótkie i stosunkowo proste zadania o zróżnicowanym charakterze (jakościowe, ilościowe, biznesowe czy operacyjne). Misja może być obowiązkowa lub wymagać akceptacji przez pracownika. Zadaniem każdego uczestnika rywalizacji jest realizacja powierzonych zadań. Z poziomu administratora definiowane są:
- Rodzaj misji: biznesowe, operacyjne, szkoleniowe, biznesowe, jakościowe czy ilościowe
- Grupa docelowa
- Czas trwania misji
- Rodzaj nagrody: rzeczowa, punkty podstawowe lub statusowe
Rywalizacja
Na podstawie realizacji bieżących zadań i misji uczestnikom przyznawane są punkty zgodnie z ustalonym wcześniej systemem punktacji. Następnie mogą być wymienione na nagrody rzeczowe lub na zasilenie kart podarunkowych. Sposób naliczania punktów jest konfigurowany wg. ustaleń z każdym Klientem. Punkty mogą zostać udostępnione użytkownikowi automatycznie (po realizacji zdania) lub zostać zamrożone i czekać np. na zaakceptowanie przez przełożonego.
Badge
Odznaki (badge), które przyznawane są za realizację zadań czy osiągnięcie misji, mogą być przedstawione w dowolnej formie: gwiazdki, puchary, energia itp. Definiowanie właściwego badge można przypisać do parametru jego przyznawania (np. realizacja misji, zadań czy planów). System udostępnia grafiki dla wybranych odznak, które za dopłatą mogą zostać spersonalizowane według wytycznych od Klienta.
Ranking, poziomy i tabela liderów
Rankingi i tabele liderów są szczególnie ważne dla uczestników, podczas trwania rywalizacji. Dla każdej kategorii w dowolnym czasie można zdefiniować dowolną liczbę rankingów np. „Mistrz sprzedaży”. System pozwala na prezentację liderów oraz miejsce każdego uczestnika, z uwzględnieniem osiągnięć czy rezultatów poszczególnych uczestników.
Katalog nagród
Kluczowy element rywalizacji to skuteczny system nagradzania. Zbudowany przez nas katalog nagród stanowi największą na rynku ofertę online, z 30 różnych kategorii. Klient ma pełną swobodę w kwestii wyboru nagród oraz ich wartości w programie. W systemie znajdują się także kupony rabatowe, które mogą być udostępnione użytkownikom. Istnieje także możliwość wygenerowania w pełni dedykowanych kuponów, które mogą być przypisane różnym aspektom firmowym typu dzień wolny od pracy, lunch w stołówce itp.
Raporty
Moduł raportowy pozwala na bieżące śledzenie postępów uczestników programu. Wyświetla wszystkie informacje związane z realizacją zadań oraz osiągnięciami w ich ramach:
- Aktywność w ramach poszczególnych zadań, misjach lub grach
- Liczba zgromadzonych punktów lub odznak (badgów)
- Miejsce rankingowe
- Wyniki sprzedażowe
Komunikaty i powiadomienia
Zaprojektowane przez nas elastyczne narzędzia umożliwiają wykorzystanie różnych form komunikacji z uczestnikami. W zależności od potrzeb i preferencji mogą być wykorzystywane sms, e-mail czy prezentacje multimedialne oraz szkolenia z testami on-line. Możliwe jest określenie czy spersonalizowany komunikat ma trafić jedynie do wybranych uczestników czy do wszystkich. Uzupełnieniem rozbudowanego kanału komunikacyjnego jest dedykowany Call Center, służący do obsługi uczestników programu.