-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Ma być czytelniej, bardziej informacyjnie i przede wszystkim z myślą o klientach. Przybliżamy wymogi, jakie Allegro już niedługo będzie egzekwować od kont firmowych.
Rosnące znaczenie rynku mobilnego
Nowe wymogi są podyktowane rosnącym udziałem urządzeń mobilnych na rynku. Jak wynika z badania Gemius aż 22,1 mln osób w Polsce przegląda internet na urządzeniach mobilnych. W stosunku do Allegro ponad połowa użytkowników odwiedza portal w ten sposób. To właśnie m.in. te dane stały się ogniwem zapalnym do zmodernizowania platformy.
Najważniejszą zmianą jest zunifikowanie wszystkich opisów. Klienci mają otrzymać czytelny, jednolity opis, niezależnie od rodzaju oferty. Nie tylko będzie on bardziej klarowny, ale również zamieszczonych zostanie w nim więcej informacji na temat samego produktu. Ten wymóg również podyktowany jest oczekiwaniami klientów, którzy sami deklarują potrzebę wprowadzenia takiej zmiany.
Wprowadzone zostaną stałe segmenty, które mają odciążyć sam opis produktu. Będą one dotyczyły warunków oferty oraz informacji o sprzedającym. Sprzedający za niedługi czas będą mogli je opisać w takich sekcjach jak:
- Dostawa
- Gwarancje
- Zwroty
- Reklamacje
Inną znaczącą zmianą jest wyłączenie obecnie obowiązujących szablonów HTML i wdrożenie nowego edytora oferty.
Stopniowe wprowadzanie zmian
Zapowiadane zmiany zostały ogłoszone rok temu. To, co należy przypisać Allegro jako plus, to stopniowe zaznajomienie sprzedawców z nowymi wymogami. Będą one wprowadzane etapami i co najważniejsze nie wszystkie wytyczne będą się od razu odnosić do całości oferty.
Część warunków weszła w życie już w lutym br. Odnoszą się one dostosowania oferty pod urządzenia mobilne. Obecnie od kont firmowych wymagane jest, by przynajmniej 1% oferty wyświetlał się prawidłowo w tym segmencie. 14 marca br. będzie to już 3%. 28 marca – 7%, a 11 kwietnia 15%. 25 kwietnia zostanie całkowicie zablokowana możliwość stworzenia oferty w starym edytorze. Do czerwca 2018 r. cały proces ma zostać zakończony i wszystkie oferty na portalu będą zgodne z nowymi zasadami opisu ofert.
Kampania informacyjna Allegro
Trzeba przyznać, że zarówno zaplanowanie nowych wdrożeń, jak i sposób komunikacji ze sprzedawcami jest na wysokim poziomie. Dla dociekliwych szczegółowych informacji uruchomiony został dział Nowe zasady dla ofert na stronie Allegro. Z kolei na oficjalnym kanale platformy znaleźć można film przedstawiający to, w jaki sposób wyglądać będą oferty według nowych standardów: