-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Podsumowania powoli dobiegają końca, dlatego przyszedł czas na trendy. Czego możemy się spodziewać na rynku e-commerce w tym roku, przewiduje specjalista e-commerce Anna Wolanin z Ideo.
Inwestowanie w m-commerce się opłaci
Jednym z najbardziej zauważalnych trendów, o jaki jest zapowiadany już od dłuższego czasu, to zdecydowanie zakupy realizowane na urządzeniach przenośnych. Internet w np. w smartfonie to obecnie niemal podstawa każdej oferty telefonii komórkowej. Opłaty są coraz niższe, a rodzaj połączenia coraz lepszy. Ponadto płatności elektroniczne nie budzą już takiego strachu, jak jeszcze do niedawna. Sam system zabezpieczeń w porównaniu z zeszłym rokiem osiągnął kolejny pułap. Rodzi to zaufanie i większą otwartość konsumentów. Taka sytuacja jest najlepszym wstępem do zmiany rynku, w kierunku m-commerce.
Dostosowanie do niego nie tylko jest istotne z punktu wzrostu sprzedaży, ale również pod względem wizerunku biznesu w sieci. Google już zapowiedziało, że strony, które nie posiadają responsywnej wersji, będą gorzej pozycjonowane w wynikach wyszukiwania.
Jakie będą trendy e-commerce na rok 2018?
W przewidywaniach na kolejne 12 miesięcy Trendy e-commerce na 2018 rok nie brakuje oczywiście pewnych stałych, które już od jakiegoś czasu wpisują się w krajobraz współczesnego marketingu. Mowa tu oczywiście o content marketingu czyli oryginalne i ciekawe dla odbiorców treści. Trend ten będzie przybierał na sile, bowiem samo Google nie ukrywa, że będzie lepiej „patrzyło” na strony, które posiadają różnorodne formaty i treści.
Znaczącą zmianą może być również czas dostawy. Szybkie zakupy to oczywiście większe oczekiwania względem przesyłki. Co prawda nie będą to tak szumnie od jakiegoś czasu zapowiadane drony, jednak dostawa jeszcze tego samego dnia, to coś całkiem realnego.
Szersze opisanie oraz ciekawe przykłady trendów znajdują się w artykule. Podsumowanie to może stać się przydatnym kompendium wiedzy w planowaniu strategii na rok 2018.