-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Brak właściwej analityki powoduje, że niektóre z prowadzonych działań mogą być całkowicie bezowocne. Z drugiej strony jest to bardzo istotny element marketingu. Oto wybrane przez nas narzędzia analityczne, które są proste w obsłudze i dostarczają pełen wachlarz informacji, z zakresu analityki oraz SEO.
Podstawowe narzędzie jeśli chodzi o zbieranie danych dotyczących ruchu na stronie oraz jego analizy. Zbiera szereg informacji dotyczących danych ilościowych i jakościowych związanych ze stroną internetową. Pozwala na kontrolę wydatków marketingowych oraz mierzenie efektywności kampanii. Istnieje możliwość integracji z e-commerce - jest wyposażone w dedykowane widoki do analiz handlowych.
Podstawowe narzędzie od Google, każdego pozycjonera. Służy do wyszukiwania propozycji nowych słów kluczowych, które wykorzystywane są do kampanii na podstawie promowanej strony. Pozwala na analizę używanych do tej pory fraz, a nawet całych kategorii. Wyświetlana jest od razu sugerowana stawka za dane słowa kluczowe oraz poziom konkurencji. Możliwy jest dostęp do historycznych danych o liczbie wyszukiwań.
Wtyczka do Chrome, która sprawdza czy dana strona jest przystosowana do standardów technologii AMP. Wskazuje ewentualne nieprawidłowości związane z wdrożeniem AMP (walidacja AMP) oraz wyświetla wygląd strony w tym standardzie.
Wtyczka do Chrome analizująca czy na całej stronie lub jej podstronach wdrożony jest Google Tag. Pozwala na szybką weryfikację wdrożenia na stronie, wskazuje ewentualne błędy i ich źródła.
To narzędzie co prawda nie dostarcza danych, jest jednak wygodnym dodatkiem, który pomaga marketerom kontrolować fragmenty kodów oraz skryptów. Możliwa jest samodzielna praca nad kodami, a wszystkie naniesione zmiany są całkowicie odwracalne.
W ogólnej mechanice działa podobne do Planera Słów Kluczowych. Wyposażony jest jednak w mechanizm podpowiedzi (działaniem zbliżony do tego, który występuje w wyszukiwarce Google). Po wprowadzeniu słowa kluczowego wyświetlana jest lista podobnych zapytań, które wprowadzają użytkownicy do wyszukiwarki. Poprzez to możliwe jest dopracowanie nie tyle listy wykorzystywanych słów, ale listy słów wykluczających. Narzędzie umożliwia tworzenie długiego ogonu (tzw. long tail).
Narzędzie wspierające działania i analizę działań pozycjonerskich. Dostarcza kompleksowych informacji z wiązanych z działaniem strony i jej pozycjonowaniem w wyszukiwarkach. Pokazuje listę domen i podstron linkujących do danej witryny. Otrzymane wyniki są bardziej rozbudowane niż dedykowana pozycjonerom aplikacja Google. Poprzez wskaźnik Trust Flow ocenia jakość linków, a współczynnik Citation Flow określa ilość prowadzących do danej domeny linków.
Rozbudowany program analizujący to, co dzieje się ze stroną pod kątem SEO (pozycjonowanie). Pozwala na zdobywanie informacji dotyczących linków jakie są zdobywane dla witryny, jakie jest ich pochodzenie oraz jakość. Wskazuje ilość backlinków, wykrywa linki nofollow oraz anchor tekst.
Wtyczka do Chrome, która dostarcza informacje pod kątem SEO odnośnie danej strony internetowej. Wskazuje linki wychodzące oraz prowadzące na stronę. Udziela informacji o udostepnieniach na social media. Pozwala określić czas wczytywania strony, meta tagi title i descriptions, jak i meta robots.
Usługa Google, która pozwala na sprawdzenie szybkości ładowania się strony, zarówno na urządzeniach przenośnych, jak i na komputerach stacjonarnych. Domena jest oceniania w skali od 1 do 100. Dodatkowo narzędzie udziela przydatnych wskazówek, które pozwalają zwiększyć prędkość ładowania strony.
Narzędzie analizujące ruch na danej stronie pod kątem wyszukiwarek. System wskazuje na jakie frazy pozycjonowana jest dowolna witryna. Przydatny dodatek w procesie poznania i analizy konkurencji. Ponadto dostarcza dane dotyczące najczęściej wyświetlanych reklam w wyszukiwarkach oraz pozwala na porównanie witryn konkurencyjnych z analizowaną stroną.
Narzędzie przypominające Semstorm. Zastosowane algorytmy mogą między innymi wyznaczyć wspólne słowa kluczowe pomiędzy analizowaną stroną internetową a witrynami konkurencji. Wskazuje jakie są najpopularniejsze słowa kluczowe, z których pozyskiwany jest ruch z wyszukiwarek.
Narzędzie od Google usprawniające tagowanie adresów URL wykorzystywanych w kampaniach marketingowych, co umożliwia łatwiejszą analitykę poprzez Google Analytics. Określa stopień skuteczności źródeł ruchu, które prowadzą na analizowaną stronę.
Narzędzie w sposób automatyczny analizujące stronę internetową pod kątem SEO. Wyniki otrzymywane są w formie raportu. Pod uwagę są brane takie aspekty jak treść strony, nagłówki HTML, linki zewnętrzne i wewnętrzne, akcje pochodzące z social media.
Podsumowanie
Korzystanie z narzędzi do analityki jest podstawą jeśli chodzi o strategie marketingowe. Każdy e-commerce powinien korzystać z tych narzędzi, szczególnie, jeśli są darmowe.