-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Współpraca z firmą Śnieżka rozpoczęła się 12 lat temu i trwa bezustannie do teraz. Owocem tych prac jest m.in. autorska Platforma Elektronicznego Obiegu Dokumentów Logito. I chociaż od momentu wdrożenia minęła ponad dekada - system jest ciągle „na czasie” i sprawnie realizuje stawiane przed nim oczekiwania. To wszystko dlatego, że jest na bieżąco modernizowany i rozwijany przy współpracy obu stron.
„Powstawanie kolejnych modułów wynika z potrzeby uporządkowania obszarów takich jak pisma przychodzące, wewnętrzne czy wychodzące. Najczęściej były to pomysły naszych pracowników, którzy podpowiadali, czego oczekują od programu i co uważają za konieczne do wprowadzenia np. delegacje, profile pracowników, centrum obsługi gwarancji, kalendarz itp.” – mówi Michał Suszka, Dyrektor ds. Informatyki w Śnieżka S.A
Stworzona przez Ideo dedykowana platforma Logito powstała w ścisłej kooperacji z pracownikami Śnieżki. Dzięki dokładnemu wsłuchaniu się w ich potrzeby, wprowadzone przez nas funkcjonalności zoptymalizowały prowadzone działania i umożliwiły przejrzysty, szybki i bezpieczny obieg dokumentów w firmie. Kolejnym ważnym powodem było utrzymanie jak największej intuicyjności systemu, co również było możliwe dzięki sugestiom i wskazówkom ze strony pracowników firmy.
„Przy takich pracach szczególnie istotne stają się kompetencje. Po obu stronach są zespoły, które znają się na swojej części pracy i dokładnie wiedzą czego chcą. W tak długim okresie współpracy wykreował się także wysoki stopień wzajemnego zrozumienia, który przekłada się na sprawną realizację wszelkich potrzeb w zakresie realizowanych przez Logito funkcji” – zauważa Marcin Wojtoń, Dyrektor ds. Obsługi Klientów, Ideo Sp. z o.o.
Stworzona na potrzeby Śnieżki platforma, składa się obecnie z 24 modułów. Dzięki jej elastyczności bez problemu współdziała z 6 innymi systemami wykorzystywanymi w firmie, jak również z systemami zewnętrznymi. W platformie pracuje na co dzień ponad 150 użytkowników jednocześnie, którzy do tej pory obsłużyli ponad 584 tysiące pism, spraw czy zgłoszeń.