-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Wykorzystanie mediów społecznościowych, aplikacji mobilnych czy angażowanie pracowników w kreowanie innowacji to przykładowe trendy związane z rozwojem komunikacji wewnętrznej. Trendy te, zauważane między innymi przez zachodnie ośrodki badawcze tj. Gartner czy Nielsen Norman, nie były jeszcze analizowane na rynku polskim.
Badanie „Intranet jako platforma komunikacji wewnętrznej w firmie”, jest pierwszym tak kompleksowym projektem badawczym kierowanym do osób, które w codziennej pracy korzystają z platform wspomagających komunikację wewnętrzną. Założeniem projektu realizowanego przez Ideo i ALK jest m.in.: zbadanie zakresu wykorzystania intranetów w polskich firmach, zidentyfikowanie korzyści jakie przynoszą oraz określenie stopnia zadowolenia z ich użytkowania. Badanie Ideo realizowane jest w ścisłej współpracy z naukowcami z Akademii Leona Koźmińskiego, pod kierownictwem prof. Grzegorza Mazurka.
Klienci coraz częściej proszą nas o zaprojektowanie i stworzenie intranetu lub optymalizację posiadanej już platformy komunikacji wewnętrznej. Łącząc na co dzień usługi konsultingowe i te związane z tworzeniem oprogramowania doradzamy najlepsze rozwiązania, które wynikają z niemal 18 letniego doświadczenia. By sprawdzić jak wygląda w tym zakresie "średnia rynkowa" postanowiliśmy przeprowadzić badanie. Na jego podstawie opracujemy także obszerny raport, który pomoże odpowiedzieć na pytanie jak efektywnie usprawnić komunikację w firmie – wyjaśnia Arkadiusz Michno, prezes zarządu Ideo sp. z o.o.
Istnieje dość pokaźna luka pomiędzy badaniami zachodnimi a polskimi jeśli chodzi o dogłębną wiedzę na temat zastosowania najnowszych narzędzi komunikacji wewnętrznej. Głęboko wierzymy, że powiązanie kompetencji Ideo w zakresie wdrażania Intranetów oraz metodyki badawczej przygotowanej siłami naukowców Koźmińskiego pozwoli na zebranie niezwykle interesującej dawki wiedzy, którą podzielimy się z rynkiem – twierdzi prof. Grzegorz Mazurek z ALK.
Uzyskane wyniki będą podstawą do realizacji obszernego poradnika. Ma on podpowiadać czytelnikom jak skutecznie projektować i wdrażać intranety, które skutecznie usprawnią komunikację wewnętrzną. W poradniku zostaną wykorzystane doświadczenia zdobyte w trakcie wdrożeń realizowanych przez Ideo dla firm z wielu branż, również na arenie międzynarodowej.
Dobrym przykładem projektu, który daje klientowi wymierne korzyści z wdrożenia Intranetu jest ten zrealizowany dla firmy Provident. Rzetelna analiza przedwdrożeniowa oraz dostosowanie narzędzia do oczekiwań i potrzeb klienta dało efekty w postaci 2,5-krotnego wzrostu zaangażowania pracowników. Platforma przyczyniła się także do znacznej oszczędności czasu kadry kierowniczej, jak i wszystkich pracowników.
Raport z przeprowadzonych badań oraz poradnik dostępne będą dla wszystkich, którzy wezmą udział w badaniu.