-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
"Kolejny rok za nami. 2015 jest już odległym wspomnieniem. Co ważne – dla Ideo bardzo miłym. Przyniósł liczne sukcesy i przyjemnie mało niepowodzeń. Był to kolejny rok dynamicznego rozwoju, zdobywania serc nowych klientów i realizowania bardzo ambitnych postanowień. Nie pozostaje nam nic innego, jak wziąć się mocno do pracy, by ten rok był jeszcze lepszy." – podsumowuje Arkadiusz Michno, prezes zarządu Ideo Sp. z o.o.
Zdobywamy nowe rynki
Każdy kraj to inna specyfika, ludzie, mentalność, a więc także zupełnie nowe wyzwania, którym trzeba stawić czoło. Rok 2015 obfitował w intensywne działania, dzięki którym skutecznie rozszerzyliśmy obszar naszego funkcjonowania. Aktualnie poza Polską jesteśmy aktywni także na rynkach austriackim, niemieckim, norweskim i szwedzkim.
Realizowana przez nas strategia rozwoju w zestawieniu z indywidualnym podejściem do potrzeb każdego klienta od lat przynosi nam wymierne efekty. Jest to jeden z głównych czynników, które przyczyniają się do pozyskiwania znanych, ogólnoświatowych marek do grona naszych klientów. Nie ukrywamy, że nieustannie wiążemy z tym kierunkiem duże nadzieje na przyszłość.
Wśród klientów z którymi nawiązaliśmy w ostatnim roku współpracę warto wymienić chociażby LOT Travel, NFZ, Provident, Santander Consumer Bank czy ThyssenKrupp Energostal.
Cieszymy się zaufaniem Klientów
Filozofia Ideo to nie tylko zdobywanie nowych rynków i marek. Równie mocno dbamy o to, by aktywnie wspierać rozwój dotychczasowych Klientów. Zależy nam na ich sukcesie i chcemy być jego częścią. Wśród tych, którzy od lat darzą nas zaufaniem i zlecają kolejne projekty lub dalszą rozbudowę istniejących rozwiązań wymienić należy m.in. BPH TFI, Cobi, DNB, iParts, LG, PAP, PGNiG, Pratt & Whitney, Stock Polska, Śnieżka, Wirtualna Polska czy Wolters Kluwer.
Stale się rozwijamy
Intensywna praca i liczne projekty nie przeszkodziły nam w rozwoju własnych kompetencji. W ostatnim roku kładliśmy nacisk na ciągłe doskonalenie metod pracy i jej optymalizację Zawsze staramy się zdobywać nowe umiejętności, poszerzać wiedzę i śledzić nowe rozwiązania pojawiające się na rynku. Tylko w ten sposób jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom najlepsze z możliwych usług.
W zeszłym roku nasz zespół powiększył się o liczne grono specjalistów. Dołączyło do nas ponad 20 nowych twarzy, które obecnie są już w pełni zaangażowane w realizację bieżących zadań. Tym samym w 2016 rok weszliśmy grupą ponad 170 osób.
Rosnące zapotrzebowanie rynku na usługi e-marketingowe sprawiło, że rok 2015 to także czas intensywnego rozwoju naszej submarki - Ideo Force. Do zespołu dołączyło 10 kreatywnych osób, dzięki czemu mogliśmy poszerzyć wachlarz usług specjalistycznych. Nowością jest m.in. poszerzenie kompetencji w zakresie programmatic buying & automation marketing.
Dzielimy się wiedzą i doświadczeniem
Ile warta byłaby najlepsza nawet wiedza, gdyby nie można było się nią dzielić? Zawsze chętnie służymy naszym doświadczeniem i umiejętnościami. Jeśli tylko mamy taką okazję – bierzemy aktywny udział w spotkaniach branżowych i konferencjach. Staramy się także przekazywać wiedzę nt. najnowszych trendów i dostępnych rozwiązań naszym Klientom.
Prezentujemy posiadaną wiedzę także młodzieży. To dla nas szczególnie ważne – w końcu to oni będą tworzyć przyszły świat. W 2015 roku znacznie rozszerzyliśmy współpracę z licznymi szkołami średnimi i wyższymi.
Chętnie przyjmujemy wyrazy uznania :)
Cieszymy się, kiedy Klienci są zadowoleni z wykonanych przez nas projektów i gdy udaje się nam przyczynić do ich sukcesu. Cieszą także wystawiane przez nich referencje - zarówno te w formie oficjalnego dokumentu, ale i te, które przekazują swoim znajomym, a naszym potencjalnym klientom.
Nie bez znaczenia w codziennej pracy jest świadomość doceniania naszej pracy także przez przedstawicieli branży, w której funkcjonujemy. Jednym z takich wyróżnień było przyznanie nam statuetki Webstarfestival za zrealizowany przez nas rozbudowany sklep internetowy BRW.com.pl.
Zawsze dbamy o równy dostęp do serwisów internetowych dla wszystkich użytkowników, w tym osób niepełnosprawnych. Dlatego tak ważnym dla nas jest tytuł „Strona Internetowa bez Barier 2015”, jaki przyznała Fundacja Widzialni zaprojektowanemu i zrealizowanemu przez nas serwisowi Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji - www.krrit.gov.pl.