-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
2KC to marka obecna na rynku polskim od ponad 10 lat. Należy do przedsiębiorstwa produkcji farmaceutycznej COLFARM S.A., mającej siedzibę w mieleckiej strefie ekonomicznej. Suplement diety, jest prawdopodobnie najbardziej rozpoznawalnym produktem firmy.
Od lutego 2017 roku mamy przyjemność współpracować z COLFARM przy części działań marketingowych, właśnie wokół marki 2KC. Projekt zaczęliśmy od wykonania wnikliwej analizy użyteczności serwisu klienta. Dołożyliśmy starań, aby wyznaczyć jak najlepsze kierunki zmian, które w efekcie miały ułatwić kontakt odbiorcy z serwisem, a docelowo wpłynąć pozytywnie na wzrost współczynników konwersji.
„Dla 2KC realizujemy działania w obszarze pozycjonowanie szerokie oraz część zadań content marketingowych" – opowiada Wojciech Szymański, prezes Ideo Force. "Jesteśmy przekonani, że wieloletnie doświadczenie i umiejętności naszego zespołu, przyniosą Klientowi wymierne korzyści”.
Naszym podstawowym zadaniem jest realizacja pozycjonowania szerokiego (tzw. long tail) dla strony 2kc.pl. Celem jest dotarcie do jak najszerszego grona odbiorców, zainteresowanych określoną tematyką. Użytkownicy coraz częściej, zamiast pojedynczych fraz wpisują kombinacje kilku słów, aby znaleźć jak najbardziej adekwatne wyniki. Dzięki pozycjonowaniu szerokiemu, możemy trafić właśnie do nich.
Aby móc osiągnąć założone cele prowadzimy także działania z pogranicza SEO copywriting i content marketingu. Publikujemy regularnie artykuły na wewnętrznym blogu 2KC (podstrona Porady) – dostarczając treści niezbędnych z punktu widzenia pozycjonowania oraz interesujących dla przeciętnego użytkownika.