-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Celem IAB Polska jest edukacja rynku w zakresie efektywnego wykorzystywania Internetu. Skupia wokół siebie ponad 200 wpływowych i liczących się podmiotów rynku interaktywnego. Wśród nich znajdują się zarówno agencje interaktywne, marketingowe, sieci reklamowe ale i portale internetowe. Dysponują bogatym doświadczeniem i wiedzą, którą w ramach tzw. grup roboczych wykorzystują, by wspólnie rozwijać sektor interaktywny i stale poprawiać jakość oferowanych usług. Od niedawna w gronie specjalistów jest również Ideo Force.
W ramach swojej działalności IAB organizuje liczne spotkania branżowe m.in. jedną z najważniejszych w kraju konferencję dotyczącą marketingu internetowego – Forum IAB. W 2012 roku otrzymała nagrodę MIXX Awards Europe za najlepszy, europejski oddział IAB.
"Dołączenie do grona IAB to dla nas możliwość wspierania organizacji, której priorytety pokrywają się z priorytetami spółki Ideo Force. Jest to firma, która stale się rozwija i podnosi swoje kompetencje. Będąc częścią IAB Polska mamy jeszcze lepszy dostęp do wiedzy i doświadczenia licznych ekspertów branży interaktywnej. Wierzymy, że współpraca będzie owocna dla obu stron." podsumowuje Wojciech Szymański, Prezes Zarządu Ideo Force Sp. z o.o..
Ideo Force specjalizuje się w kompleksowej promocji firm oraz wspieraniu e-commerce. Tworzący ją zespół profesjonalistów ma na swoim koncie liczne projekty zrealizowane zarówno dla dużych, znanych marek jak i niewielkich firm rodzinnych. Agencja brała udział w prestiżowym programie Google Rising Stars. Jako jedna z niewielu w Polsce, otrzymała status Google Premier Partner. W ramach IAB należy do grup roboczych:
- UX, skupiającej się na obszarach i badaniach produktów interaktywnych,
- E-commerce, zajmującej się możliwościami i rozwiązaniami reklamowymi w sieci oraz problemami jakie napotyka dynamicznie rozwijający się w Polsce sektor sklepów online
- SEM, pracującej nad popularyzacją narzędzi e-marketingowych wykorzystywanych w wyszukiwarkach internetowych.