Pobierz poradnikWiedza, która zwiększa sprzedaż - Twój przewodnik po skutecznym e-learningu
Pobierz poradnikWiedza, która zwiększa sprzedaż - Twój przewodnik po skutecznym e-learningu
Wróć do menu głównego
-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Aktualności
7 września 2011
Wspominając udaną imprezę z poprzedniego roku, ponownie spotkaliśmy się po pracy w miłej atmosferze.
Trendy w outsourcingu - World BPO / ITO Forum w Jersey City w USA
18 lipca 2011
W dniach 28-29 czerwca br. w Jersey City, USA miała miejsce konferencja poświęcona branżom BPO, SSC oraz IT. IV już edycja World BPO/ITO Forum skupiała się głównie na nowoczesnych centrach usług biznesowych. Prezentowaliśmy tam nasze kompetencje.
Obsługa reklamacji w PGNiG
12 lipca 2011
Sukcesem zakończyło się wdrożenie Globalnego Systemu Zarządzania Zgłoszeniami Klientów i powiązanego z nim Systemu Analitycznego realizowanego dla Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA.
Intranet, Elektroniczny Obieg Dokumentów – nowe wdrożenia podnoszące efektywność pracy
2 czerwca 2011
W ostatnim czasie ukończyliśmy prace wdrożeniowe przy kilku aplikacjach wewnętrznych. Dzięki nim pracownicy szybciej zrealizują powierzone zadania w zakresie obiegu dokumentów i informacji.
Hosting dla wymagających
23 maja 2011
Do tej pory usługa hostingu, doradztwo z nim związane i zarządzanie infrastrukturą serwerową były dostępne jedynie dla naszych dotychczasowych klientów. Od dziś oficjalnie udostępniamy te usługi dla szerokiego grona wymagających klientów.
Internet World 2011
16 maja 2011
Internet World jest największą w Anglii konferencją branżową e-marketingu i e-biznesu, która skupia każdego roku ponad 300 wystawców i ponad 12 000 odwiedzających. W maju odbyła się już 19 edycja wydarzenia, w którym uczestniczyli nasi przedstawiciele.