-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Nowe oblicze KPI, czyli Keep People I...
Idea 6. edycji Konferencji Lunch z e-commerce
Tegoroczna edycja Konferencji Lunch z e-commerce będzie miała wyjątkowy, gdyż butikowy charakter (pula biletów jest mniejsza niż zazwyczaj). Specjalna będzie jednak nie tylko formuła, ale także tematyka spotkania, oscylująca wokół rozwoju kompetencji przywódczych i umiejętności miękkich, mających ogromne znaczenie w twardym biznesie.
Osoby, które zarządzają firmami w e-commerce, doskonale znają rozwinięcie skrótu KPI. To kluczowe wskaźniki efektywności, które jak się okazuje – mają dwa oblicza. W trakcie zbliżającej się Konferencji, Ideo Force przedstawi je w zupełnie nowym świetle, oferując uczestnikom nie tylko wartościowe prelekcje ekspertów z branży, ale też tworząc przestrzeń do wymiany doświadczeń biznesowych. Świadomość dotycząca rozwoju umiejętności przywódczych przez liderów jest coraz większa, a zbliżająca się Konferencja będzie doskonałą okazją do poznania sposobów, dzięki którym osoby piastujące podobne stanowiska, skutecznie wykorzystują potencjał tkwiący w ich zespołach.
Czy kluczowa jest efektywna komunikacja prowadzona w duchu: „Keep People Informed”, a może utrzymanie zaangażowania „Keep People Involved”? Nie ma jednej odpowiedzi na to pytanie, jednak z pewnością – ważny jest balans pomiędzy kompetencjami twardymi i miękkimi oraz sprostanie wyzwaniom, związanym ze skutecznym zarządzaniem zespołem.
Konferencja Lunch z e-commerce
do kogo kierowane jest wydarzenie?
Konferencja organizowana jest z myślą o przedstawicielach kadry zarządzającej, prezesach, właścicielach i managerach e-commerce, a także praktykach e-biznesu, otwartych na networking. Organizatorzy serdecznie zapraszają do udziału w wydarzeniu osoby, chcące kształtować kompetencje przywódcze i rozwijać umiejętności miękkie, w gronie doświadczonych przedsiębiorców, otwartych na dzielenie się swoimi doświadczeniami biznesowymi.
Konferencja Lunch z e-commerce to także idealna propozycja dla przedstawicieli firm, którym zależy na budowie relacji z zespołem, przy jednoczesnej egzekucji strategii biznesowej.
Kto wystąpi w trakcie Konferencji?
Ideo Force zaprosiło do udziału w Konferencji, ekspertów z ogromnym doświadczeniem w branży, zorientowanych na ciągły rozwój i doskonale rozumiejących wyzwania, z którymi mierzy się kadra zarządzająca w e-commerce. Oto lista prelegentów:
- Joanna Kucharska, HR Subject Matter Ekspert w Sii Polska, HR Influencer
- François Nail, Moderator & Founder, CEO Round Table
- Dr Maciej Sikorski, Przewodniczący Rady Nadzorczej MH Group S.A., Wykładowca Akademicki
- Łukasz Wysokiński, Dyrektor Zarządzający InPost Fulfillment
- Prof. UW, dr hab. Dariusz Tworzydło, Prezes Zarządu Exacto, Wykładowca Akademicki
- Sebastian Kotów, Psycholog Biznesu, Wykładowca Akademicki
- Joanna Kwiatkowska, Vice CEO, Sales Director, CTO & Co-Founder, Kubota S.A.
Dlaczego warto uczestniczyć w wydarzeniu?
Konferencja będzie nie tylko okazją do wysłuchania merytorycznych prelekcji ekspertów, ale także skonfrontowania własnego sposobu zarządzania zespołem z metodami, wykorzystywanymi przez osoby zajmujące podobne stanowiska, które często zmagają się z podobnymi trudnościami. Atmosfera w trakcie spotkania będzie sprzyjać rozwojowi kompetencji przywódczych w gronie osób, doskonale znających branżowe realia.
6. edycja Konferencji Lunch z e-commerce to nie tylko możliwość rozwijania umiejętności przywódczych (m.in. decyzyjności, perswazyjności, asertywności), mentorskich, czy komunikacyjnych, ale też inspiracja do wyznaczenia swoich własnych KPI, w zakresie skutecznego kierowania pracą zespołu, w duchu: Keep People I…
Jak wziąć udział w wydarzeniu?
Liczba miejsc jest ograniczona, jednak bilety wciąż są dostępne tutaj.
Wydarzenie: Konferencja Lunch z e-commerce. Nowe oblicze KPI, czyli Keep People I…
Kiedy? 9.12.2022 (godz. 10.00-17.00).
Gdzie? Uczelnia Techniczno-Handlowa im. Heleny Chodkowskiej, ul. Jutrzenki 135, Warszawa.
W imieniu swoim, jak i organizatora - serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w wydarzeniu!