-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
BRW.pl został oceniony przez kupujących jako najlepszy w Polsce sklep internetowy, w kategorii DOM, w Rankingu Opineo 2022. Jednocześnie, mobilny proces zakupowy w BRW.pl zasłużył na 2. miejsce w rankingu Koszyk Roku 2022, zestawiającym najbardziej przyjazne sklepy internetowe.
Grupa Black Red White już od ponad 12 lat korzysta z naszych usług w zakresie wsparcia i rozwoju platformy sprzedaży internetowej. Obustronne doświadczenie i zaufanie pozwalają na skuteczny, nieustany rozwój i optymalizację zarówno samej platformy sprzedażowej jak i innych obszarów wspierających sprzedaż.
Wśród laureatów Rankingu Opineo 2022 znalazły się także sklepy iParts.pl i Ucando.pl, zajmując odpowiednio 3. i 5. miejsce w kategorii Motoryzacja.
iParts.pl i Ideo współpracują ze sobą od samego początku. Ponad 11 lat temu zaczęliśmy od podstawowego MVP. Celem było stworzenie czegoś więcej niż tylko sklepu internetowego - projekt zakładał budowę pierwszej w Polsce platformy sprzedażowej zintegrowanej z bazą danych Tech-Doc.
Dziś iParts.pl jest ogólnopolskim liderem sprzedaży części zamiennych w internecie. Poza utrzymaniem oraz bieżącym rozwojem i optymalizacją platformy technologicznej, zapewniamy również wsparcie dla zespołu e-commerce Klienta. Zespół naszych ekspertów pełni również rolę zewnętrznego działu marketingu Iparts.pl.
Ucando.pl to sklep internetowy z szerokim asortymentem części samochodowych i zamienników. Sklep zapewnia klientom wsparcie podczas procesu zakupowego oraz atrakcyjne promocje.
Firma szybko reaguje na zmieniające się potrzeby rynku, oferując użytkownikom dostęp do nowoczesnych rozwiązań technologicznych. W odpowiedzi na rosnące potrzeby swoich Klientów, Ucando powierzyło nam zaprojektowanie aplikacji mobilnej, która umożliwia użytkownikom wygodne i szybkie zakupy części samochodowych.
Jesteśmy dumni, że rozwijane przez nas od strony technologicznej serwisy zakupowe po raz kolejny zdobywają uznanie w ważnych dla e-commerce zestawieniach branżowych.
Ranking Sklepów Internetowych Opineo 2022
Laureaci kategorii Dom
Ranking Sklepów Internetowych Opineo 2022 - kategoria Dom.
Laureaci kategorii Motoryzacja
Ranking Sklepów Internetowych Opineo 2022 - kategoria Motoryzacja.
Ranking Sklepów Internetowych Opineo wykorzystuje autorską metodologię badania, która została pozytywnie zaopiniowana przez firmę badawczą Nielsen. System oceny sklepów zbudowany jest w oparciu o czytelne i zrozumiałe kryteria, i co najbardziej istotne, pozostaje niezmienny od pierwszej edycji rankingu, która miała miejsce w 2010 roku. Pozwala to na rzetelne porównywanie ocen na przestrzeni kolejnych lat.
Podstawą metodologii Opineo.pl jest system opinii konsumenckich, które mogą być wystawione jedynie po dokonanych w danym sklepie zakupach. Recenzje dotyczą szybkości realizacji zakupu, poziomu obsługi klienta oraz jakości zapakowania przesyłki. Kupujący deklarują także poziom chęci polecenia zakupów w danym sklepie swoim znajomym.
Tym samym ranking odzwierciedla aktualne nastroje konsumentów. Można pokusić się o stwierdzenie, że stanowi najbardziej rzetelny (bo wyrażony przez samych kupujących) obraz branży handlu internetowego.
Raport Koszyk Roku 2022 - przyjazne sklepy internetowe
Raport Koszyk Roku 2022 - przyjazne sklepy internetowe
Koszyk Roku opiera się o badanie UX, na podstawie którego powstaje ranking najbardziej przyjaznych sklepów internetowych w Polsce.
W tegorocznym badaniu eksperci EDISONDY skupili się na wersji mobilnej stron internetowych. Nie były brane pod uwagę aplikacje mobilne, czy PWA, które stanowią niejako inny obszar doświadczeń kupującego.
Do badania wykorzystanych zostało około 100 heurystyk, w których sklepy otrzymywały ocenę „prawda”, „fałsz” lub „nie dotyczy”. W tej edycji badacze skupili się jedynie na koszyku, informacjach o płatnościach, rejestracji i logowaniu. Zdobyte w tych obszarach punkty posłużyły do wyliczenia oceny końcowej dla poszczególnych sklepów.