-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
GT Group Tomaszek, jest jednym z liderów polskiego rynku AGD i RTV.
W ramach prac związanych z podnoszeniem efektywności organizacji, firma zrealizowała , projekt, którego głównym założeniem było podniesienie poziomu automatyzacji i personalizacji treści opracowywanych na potrzeby sklepów internetowych obsługiwanych przez grupę.
Jednym z zadań, które zrealizowaliśmy w ramach rozbudowy platformy Pimcore była integracja z API Chat GPT. Nowe narzędzie wspiera tworzenie dynamicznych opisów produktów, co znacząco wpływa na efektywność obsługi kanałów sprzedaży i doświadczenie klientów końcowych.
Chat GPT wspiera tworzenie spersonalizowanych opisów, dostosowanych do różnych kanałów sprzedaży, co jest kluczowe w branży o tak dużej różnorodności produktów.
Wdrożenie Chat GPT przełożyło się wprost na zminimalizowanie czasu opracowywania treści dla licznych kanałów sprzedaży. GT Group Tomaszek może przeznaczyć zaoszczędzony czas na dalszy rozwój i innowacje, mając pewność, że ich oferta jest prezentowana w sposób spójny i atrakcyjny we wszystkich kanałach sprzedaży.
Wprowadzenie Chat GPT w GT Group Tomaszek to znaczący krok w kierunku optymalizacji procesów biznesowych i wzmocnienia pozycji rynkowej firmy. To doskonały przykład wykorzystania zaawansowanych technologii AI do usprawnienia procesów e-commerce i poprawy doświadczenia klientów.
....sprawdź jak możemy Ci pomóc: Bezpłatna konsultacja
ChatGPT to inteligentny system do prowadzenia rozmów z ludźmi, wykorzystujący sztuczną inteligencję do analizy tekstu użytkownika i generowania odpowiedzi. Jego funkcjonalność oparta jest na zaawansowanym przetwarzaniu języka naturalnego. Kluczowym elementem jest stosowanie precyzyjnych "promptów" czyli pytań, które kierują odpowiedziami.
Sztuczna inteligencja ChatGPT otwiera nowe perspektywy w biznesie, umożliwiając automatyzację, personalizację i zwiększenie efektywności. To rewolucyjne narzędzie nie tylko zmienia sposób funkcjonowania firm, ale także transformuje obsługę klienta, podnosząc ją na wyższy poziom. Odkryj, jak technologia AI przekształca doświadczenie klienta i kształtuje przyszłość e-Commerce.
Efektywne zarządzanie sklepem internetowym staje się coraz bardziej skomplikowane. Jednak dzięki rosnącym możliwościom sztucznej inteligencji (AI), e-commerce managerowie mają dostęp do zaawansowanych narzędzi, które mogą znacząco zwiększyć ich skuteczność i pomóc w umiejętnym reagowaniu na zmiany.
Jednym z kluczowych obszarów, w których sztuczna inteligencja może wspomagać e-commerce managerów jest personalizacja doświadczenia klienta (CX). Zaawansowane algorytmy uczenia maszynowego pozwalają analizować dane dotyczące zachowań klientów, ich preferencji zakupowych oraz historii transakcji, co umożliwia dostarczanie spersonalizowanych rekomendacji produktów i treści. Przeczytaj artykuł, w którym przedstawimy różne narzędzia AI, które wspierają e-commerce managerów, a także omówimy, jak ich zastosowanie przyczynia się do zwiększenia przewagi rynkowej.