-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Konferencja HR Arena to jedno z największych cyklicznych spotkań branży HR w Polsce. W dniach 6-7 grudnia odbyła się już IV edycja tego wydarzenia którego hasłem przewodnim była „Przyszłość, Równość, Zmienność”.
W programie tegorocznego wydarzenia znalazło się całe spektrum tematów związanych z zarządzaniem Zasobami Ludzkimi. Począwszy od miękkiego HR, przez rozwiązania IT wspierające codzienną pracę HR, a na kwestiach dotyczących prawa pracy skończywszy. Wydarzenie obejmowało także przestrzeń na networking, budowanie społeczności i relacji biznesowych.
HR Arena była dla nas doskonałą okazją do zaprezentowania rozwiązań z zakresu wsparcia HR. Spotkaliśmy się z dużym zainteresowaniem, zarówno ze strony uczestników konferencji, jak i potencjalnych klientów.
Marcin Wojtoń, Dyrektor sprzedaży Ideo, wystąpił z prezentacją "Intranet – witajcie w erze samoobsługi". Przedstawił liczne przykłady pokazujące, jak nowoczesny intranet może usprawnić pracę zespołów i poprawić cyfrowe doświadczenie pracowników.
Na naszym stoisku prezentowaliśmy między innymi demo platformy e-learningowej, ale także rozwiązania w obszarze Intranetu, Systemów Obiegu Dokumentów i zarzadzania procesami. Stoisko cieszyło się dużym zainteresowaniem uczestników, a nasza platforma e-learningowa stanowiła pierwszy krok do rozpoczęcia licznych, interesujących dyskusji.
Słowo "integracja" w naszych rozmowach było odmieniane przez wszystkie przypadki:
- Potrzeba integracji zespołów firmowych, które zmęczone pandemią i pracą hybrydową chętnie się spotykają ze swoimi kolegami.
- Zmęczeni już zdalnym kontaktem chętniej bierzemy udział w konferencjach, bo to nie tylko okazja do zdobycia interesującej wiedzy, ale także spotkania z osobami, z którymi można porozmawiać na wspólne, interesujące tematy.
- Na rynku dostępnych jest wiele systemów i platform informatycznych, które pokrywają wąski, wyspecjalizowany fragment obszaru HR. Im dłużej pracujemy na tych systemach tym mocniej widzimy potrzebę i konieczność integracji tych systemów w jedno, kompleksowe narzędzie, dla uzyskania wysokiej synergii i lepszej efektywności działań.
Sytuacja ta wpisuje się we wnioski zawarte w najnowszym raporcie "Digital employee experience (DEX) survey" opracowanym przez Step Two. Firmy na całym świecie kładą nacisk na cyfryzację procesów, jednocześnie coraz mocniej zwracając uwagę na Digital employee experience, czyli Cyfrowe doświadczenie pracowników.
„Chcąc jeszcze lepiej zrozumieć przyszłość firmowej komunikacji wewnętrznej, uczestniczyłem w wydarzeniu HR Arena, które upewniło mnie w przekonaniu, że coraz więcej pracowników oczekuje cyfrowej kultury organizacyjnej. Digitalizując poszczególne procesy nie zapominajmy jednak o czynniku ludzkim i o samych ludziach – w końcu to oni są największym kapitałem każdej firmy.” – podsumowuje Arkadiusz Michno, Prezes zarządu Ideo Sp. z o.o.