-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
26 marca w Wojewódzkim Domu Kultury w Kielcach odbyła się kolejna edycja Seminarium z cyklu „PR Regionów” – znani eksperci podkreślali, jak istotne w XXI wieku jest konsekwentne budowanie marki miejsca.
Jacek Kowalczyk z Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego obiecywał, że przygotowana kampania promocyjna zaskoczy Polskę i nie będzie oparta wyłącznie na billboardach. Przyznał także, że dzisiejszy wizerunek województwa nie jest doskonały. Dzieje się tak, ponieważ dotychczas kilka różnych podmiotów bez spójnej koncepcji promowało miejsce, ale każde na własną rękę. Teraz promocję województwa koordynuje Świętokrzyska Regionalna Organizacja Turystyczna. Ma być więc lepiej. Motywem przewodnim kampanii są niezmiennie kojarzone z województwem czarownice – czarujące mężczyzn kobiety, a nie Baba Jagi.
Jednym z prelegentów Seminarium był Łukasz Szymański, specjalista ds. e-marketingu, który w trakcie swojej prezentacji przeanalizował powszechne postrzeganie Internetu przez administrację publiczną. W prezentacji pod przewrotnym tytułem „100% cena” zwrócił uwagę na najczęściej popełniane błędy w podejściu do działań w Internecie. W swoim wystąpieniu zwrócił uwagę między innymi na konieczność inwestowania w edukację własnych pracowników, ponieważ tylko znajomość tematu pozwala na weryfikację poziomu otrzymywanych w przetargach ofert.