-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
18 lutego 2009 w siedzibie Agory w Warszawie odbyło się drugie spotkanie z cyklu „Rewolucja w Finansach”. Tematem seminarium było: „Edukacja finansowa – moda czy konieczność? Czy kryzys zmieni świadomość finansową Polaków?”.
Zaproszeni specjaliści dyskutowali o tym, w jaki sposób media, PRowcy i instytucje finansowe mogą pomóc społeczeństwu w przetrwaniu kryzysu. Wspólnie zastanawiali się nad tym, czy kryzys finansowy doprowadzi do rewolucji informacyjnej i czy w efekcie tych zdarzeń wzrośnie rola nowych narzędzi komunikacyjnych. Uczestnicy seminarium wzięli udział w dwóch panelach dyskusyjnych: „Czy kryzys będzie lekarstwem na brak wiedzy ekonomicznej Polaków?” oraz „Jak budować wizerunek instytucji finansowej, jako instytucji zaufania publicznego w czasach kryzysu?”.
Firmę Ideo Sp. z o.o. reprezentował Łukasz Szymański, specjalista ds. e-marketingu. W trakcie swojego wystąpienia przedstawił prezentację pt. „Tylko niektóre odkurzacze działają bez prądu...”. Prezentacja była podsumowaniem przeprowadzonej przez niego analizy serwisów internetowych Towarzystw Funduszy Inwestycyjnych. Największą uwagę zwrócił na powszechny brak informowania klientów o bieżącej sytuacji na rynku, co przekłada się na zmniejszający się poziom zaufania do tych instytucji. W prezentacji wskazał również przykłady pozytywnych praktyk stosowanych przez niektóre TFI. Omówione zostały także przykładowe działania jakie mogą być podejmowane w kierunku zwiększenia świadomości Internautów na temat oferowanych przez TFI produktów finansowych.
Seminarium zorganizowali: Gazeta.pl i portal finansowy Bankier.pl. Spotkanie objęła patronatem Fundacja InternetPR, przy współpracy z Talking Heads PR.