-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Dnia 28 stycznia 2009 roku w Sali Kolumnowej Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie odbyło się kolejne Seminarium z cyklu „PR dla regionów”.
Uczestnicy Seminarium mieli okazję wysłuchać prelekcji na temat wykorzystania Public Relations w promocji miast, budowy strategii PR dla regionu oraz skutecznej komunikacji w mediach. Ponadto wzięli udział w prowadzonej przez dr Dariusza Tworzydło debacie z dziennikarzami Gazety Wyborczej na temat kryzysów w samorządach.
Jednym z prelegentów Seminarium był Arkadiusz Michno, Dyrektor Generalny Ideo Sp. z o.o.. W trakcie swojego wystąpienia przedstawił prezentację pt. „100% cena. Postrzeganie Internetu przez administrację publiczną”. Prezentacja zawierała opis stanu informatyzacji urzędów w Polsce oraz sposobu postrzegania e-marketingu przez organy administracji publicznej. Reprezentant Ideo omówił również jaki wpływ na wybór konkretnej oferty przetargowej na wdrożenie nowych stron internetowych oraz systemów Elektronicznego Obiegu Dokumentów ma cena.
Seminarium zorganizowali: Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, Wojewoda Podkarpacki oraz Polskie Stowarzyszenie Public Relations.