-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
11 grudnia 2008 w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie odbyło się IV Ogólnopolskie Seminarium Studenckie: „Public Relations. O zasadach i granicach w komunikacji”.
Organizatorami Seminarium są twórcy Kongresu PR - Zakład Public Relations WSIiZ oraz studenci - członkowie Marketingowego Forum Naukowego.
W programie Seminarium znalazły się m.in. wykłady zaproszonych specjalistów PR-u, debata panelowa oraz wystąpienia studentów. Wśród zaproszonych gości nie zabrakło oczywiście przedstawicieli Ideo. Dyrektor Generalny - Arkadiusz Michno był jednym z uczestników debaty, natomiast Wojciech Szymański wraz z dr Dariuszem Tworzydło (WSIiZ Rzeszów) przedstawił prezentację na temat "Wykorzystania wyszukiwarek internetowych do promocji działań w internecie".
Łukasz Szymański opowiadał natomiast o problemach jakie napotkać można w trakcie projektowania serwisów www, pokazując, że Internet to rzeczywiście świetne narzędzie, ale tylko jeśli wie się jak go używać. Prezentacja nosiła tytuł: "Internet - proste i tanie narzędzie do masowego komunikowania... tylko w Mango?".