-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
W ostatnich latach możemy zaobserwować znaczny wzrost zainteresowania e-learningiem. Do popularyzacji tej formy podnoszenia kompetencji w biznesie przyczyniło się między innymi upowszechnienie pracy hybrydowej i zdalnej.
Distance learning jest bowiem naturalnym „przedłużeniem” idei pracy zdalnej. Elastyczność i atrakcyjność tej formy rozwijania umiejętności wśród pracowników przekładają się także na jej dużo wyższą efektywność.
Rozwój działu sprzedaży i sieci sprzedaży jest kluczowym czynnikiem sukcesu praktycznie każdego przedsiębiorstwa. Zastosowanie skutecznego narzędzia, które wspiera ten proces, przekłada się bezpośrednio na wzrost sprzedaży i zwiększenie udziału w rynku.
Poradnik „E-learning - skuteczne narzędzie w podnoszeniu kompetencji sprzedawców” powstał z myślą o firmach, które chcą wykorzystywać nauczanie na odległość w celu skutecznego podnoszenia kompetencji i wiedzy handlowców.
Czego dowiesz się z naszego poradnika?
Zarządzanie różnorodnymi zadaniami i składowymi procesu edukacyjnego może stanowić nie lada wyzwanie. By jemu sprostać, kluczowe jest utrzymanie efektywnej komunikacji wewnętrznej oraz wygody użytkowania oferowanej przez platformy e-learningowe.
Umożliwiają one przechowywanie materiałów edukacyjnych, dostarczają interaktywne narzędzia szkoleniowe, pozwalają na łatwą weryfikację poziomu wiedzy i śledzenie postępów nauki, a także dostarczają intuicyjne narzędzia raportujące.
Nasz, bezpłatny poradnik „E-Learning skuteczne narzędzie w podnoszeniu kompetencji sprzedawców”, to kompendium wiedzy pokazujące jakie możliwości płyną z wdrożenia platformy e-learningowej w organizacji. Przedstawia także ogólne zasady, których przestrzeganie pozwoli osiągnąć maksymalne korzyści z tej formy szkolenia pracowników działu sprzedaży.
W naszym poradniku znajdziesz odpowiedzi na pytania:
- W jaki sposób e-learning jest najczęściej wykorzystywany jako narzędzie wspierające dział sprzedaży?
- Jakie korzyści płyną z wdrożenia e-learningu?
- Jak efektywnie wdrożyć platformę e-learningową w Twojej organizacji?
- Jakie funkcje, poza szkoleniem pracowników, może pełnić platforma e-learningowa, by skutecznie wspierać Twoją sprzedaż?
Zapraszamy do lektury wszystkich, którzy chcą wykorzystywać nowoczesne narzędzia dla sukcesu swojej organizacji.