-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
We wtorek (12.10.2021 r.) swoją premierę ma przygotowane przez nas badanie dotyczące handlu elektronicznego. Nadrzędnym celem jest wskazanie, które narzędzia są najbardziej powszechne i skuteczne w kontekście funkcjonowania i rozwoju e-commerce. Adresatem badania są przedstawiciele polskich sklepów internetowych.
W celu uzyskania bardziej miarodajnych wyników, badanie zostało podzielone na dwie części:
Badanie jest częścią raportu, w którym przeanalizujemy dostępne na rynku narzędzia wspierające handel elektroniczny. Publikację pełnego raportu (wraz z wynikami badania), zaplanowaliśmy na grudzień 2021. Chcemy, by rozwijające się firmy e-commerce oraz wchodzący na rynek przedsiębiorcy, mogli czerpać z niego inspiracje i świeże pomysły spisując swoje postanowienia noworoczne.
Realizowane przez Ideo oraz Ideo Force badanie, prowadzone jest wśród największych sklepów internetowych. Jego celem jest zweryfikowanie faktycznego poziomu wykorzystania narzędzi i wtyczek rozszerzających możliwości platform sprzedażowych oraz określenie ich skuteczności. Na koniec postaramy się wskazać kierunek, w którym rozwija się branża.
Miło nam poinformować, że przedsięwzięcie otrzymało patronat IAB Polska oraz Izby Gospodarki Elektronicznej.
„O przewadze konkurencyjnej bardzo rzadko decyduje wyłącznie asortyment sklepu internetowego. Na znaczeniu zyskują te aspekty, które przyczyniają się do budowania doświadczenia konsumenta, wokół produktów oraz samej marki. W celu uzyskania efektywności biznesowej równie ważne są rozwiązania automatyzujące procesy wewnętrzne. W efekcie w znacznym stopniu przyczyniają się one do prezentacji dostarczenia produktu w sposób, szybszy, trafniejszy, lepszy lub wygodniejszy. Chcąc osiągnąć sukces na szeroką skalę, konieczne jest zastosowanie różnorodnych narzędzi, które w sposób realny napędzają rozwój handlu elektronicznego.” - podkreśla Anna Wolanin, kierownik działu rozwiązań e-commerce w Ideo Sp. z o. o.
Możliwości jakie oferują zewnętrzne aplikacje i wtyczki dla e-commerce są bardzo rozbudowane. W grupie aplikacji technologicznych analizą obejmujemy kilkanaście kategorii. Wśród nich warto wspomnieć m.in.
- silniki wyszukiwarek,
- systemy typu PIM czy WMS,
- rozszerzona rzeczywistość.
Rozwiązania marketingowe i analityczne są równie licznie dostępne na rynku. Warto tu wspomnieć narzędzia typu np.
- realizacja kampanii mailingowe,
- systemy obsługi programów lojalnościowych,
- narzędzia do monitoringu internetu,
- czaty / boty.
W Ideo specjalizujemy się w projektowaniu i wdrażaniu, zarówno prostych sklepów internetowych, jak i rozbudowanych platform sprzedażowych B2C oraz B2B. Ideo Force jest z kolei odpowiedzialne za marketingowy aspekt e-commerce, wdrażając najnowocześniejsze rozwiązania, wspierające handel elektroniczny. Dysponując szerokim doświadczeniem i wiedzą w tym zakresie, podjęliśmy decyzję konfrontacji doświadczenia naszych specjalistów z codzienną praktyką osób zarządzających największymi sklepami internetowymi, czego wynikiem jest badanie polskiego rynku e-commerce. Jego wyniki z pewnością będą cennym źródłem informacji o obecnym stanie oraz inspiracją dla całej branży.
Badanie jest całkowicie anonimowe, a wypełnienie ankiety zajmuje ok. 5 minut. Zapraszamy do wzięcia w nim udziału wszystkie osoby zarządzające sklepami internetowymi lub posiadających wiedzę na temat stosowanych przez firmę narzędzi.
Wyniki badania zostaną opublikowane w raporcie, w którym znajdzie się zestawienie narzędzi realnie wykorzystywanych w polskim e-handlu. Publikacja planowana jest na koniec 2021 r.